(UTC)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
Normal Topic Esitelmä Apulannasta (Luettu 1268 kertaa)
satu(Guest)
Vieras

Esitelmä Apulannasta
08/22/06 - 14:35:13

Elikä siis teen esitelmää Apulannasta ja rupesin miettimään tässä kun sen pitää olla 5-10 minuuttia pitkä että en saa kaikkea millään mahtumaan, joten mitä siis KANNATTAA kertoa? tai mitkä on ne tärkeimmät jutut, jonkinlainen mielipide itselläkin mutta silti epävarma että jos sanonkin sitte väärät jutut. Hymiö

Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Lerppa
Killer Member
Poissa

Väitän olevani yksilö!

Sijainti: Hellsing
Rekisteröitynyt: 06/22/03
Sukupuoli: Nainen
Re: Esitelmä Apulannasta
Vastaus #1 - 08/22/06 - 15:05:03

Miun mielestä ehkä oleellisinta on kertoa siitä, millä tapaa Apiksen musiikki (ehkäpä lyriikat myös) on muuttunut vuosien mittaan. Toki ihan "fyysinenkin" historiikki, sisältäen alkuvaikeuksia ja kommelluksia, jäsenten vaihtumiset, jonkinlaiset taustakuvaukset ja pienen katsauksen discografiaan. Noita pitäisin itse tärkeimpänä. Muu tieto on toki hyvää höystettä.

Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

pullonkorkki
Tulokas
*
Poissa

Pitäisi muistaa uskaltaa.
Pitäisi muistaa yrittää.

Sijainti: suomi
Rekisteröitynyt: 06/16/06
Vastaus #2 - 08/22/06 - 17:56:47

olisko sulla mahdollista soittaa pätkiä muutamista biiseistä esitelmän yhteydessä? jos pystyisit soittamaan vaikka jotain apiksen uudemmasta tuotannosta ja jotain vähän vanhempaa... vois olla vähä kiinnostavampaa yleisölleki...  Hymiö

käykääs tuolla --> http://geocities.com/arsytan_sua&&&&Kun eilen näin sun itkevän&&Mä aavistin sun lähtevän&&Sun silmät katsoi tyhjää&&Nuku rauhassa, pikkuinen&&&&tämä on piste->.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

jouhu
Killer Member
Poissa

olen seuraaja, vaikka
pää ei näy

Sijainti: Joensuu
Rekisteröitynyt: 09/17/03
Vastaus #3 - 08/23/06 - 12:53:01

Tuosta musiikin soittamisesta tuli myös mieleen, että onkohan siinä mahollista näyttää esim. joku musavideo tai jotain, sinne höysteeksi väliin..

Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

satu(Guest)
Vieras

Vastaus #4 - 08/23/06 - 15:39:09

onhan siinä mahdollista soittaa/ näyttää videota kunhan tuon 10 minuutin rajassa suunnileen pysyn. ärsyttää kun niiin lyhyt aikaa kun voisin kokonaisen tunninkin Apulannasta kevyesti pitää. Hymiö olen tässä tuskassa yrittänyt etsiä jotain hauskoja juttuja koska itselle ei tule juuri mitään mieleen. ainoa minkä ite tiedän on se kaasunaamarijuttu siellä olikohan jyrki hit challengen kilpailus tai jossai ku Sipen serkku tuli kaasunaamari naamassa ja sitte vaa jtn vaahtoa peittämäs muut kriittiset paikat. Juustoinen

joten jos jollakin on joku hauska juttu apikseen liittuen niin kerto saa! Hymiö päätin että kerron mahdollisimman vähän vuosilukuja koska tulee muuten liian pitkästyttävä jos on koko ajan jotaki numeroa siellä välissä Hymiö ja kappaleena ajattelin että soittaisin 0010, koska totesin että kovinkaan moni ryhmäläisistä ei sitä biisiä tiedä kun vähän kyselin. Hymiö

videota mulla ei oo muutaku joku niiden aika alkuaikojen keikka, mutta sekin huonolaatuinen kun itse kuvattu. :/

Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Copyright © 2017 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.