Apulanta läppää > Julkaisut

Hiekka - biisi

(1/10) > >>

juGe:
Kyllä, nyt tämän kuultua sanon kyllä että huhhuh.. h10 oli notkahdus, mutta jos uusi levy on tällaista alusta loppuun, niin taitaa alamäki jatkua ainakin minun mittapuulla. Kuulostaa yhtä tylsältä kun don huonot :( ja don huonot on minun mielestä yksi suomen turhimpia orkestereita.. (henkilökohtainen asennevamma orkesteria kohtaan) Kuulee, että studiota on osattu käyttää jne.. Tämä on kai levyn lepposimpia biisejä?? (olenhan oikeassa olenhan).. Ainakin melkein täysi vastakohta Saastalle.

Ehkä vähän negatiivistä vuodatusta, mutta aika pettymys näin aluksi ainakin mulle henk. koht. Voihan tää myöhemmin aueta, mutta en tiedä jaksanko tätä veivata soittimessa edes niin kauaa :(

kadut meets timantit

Vilkku:

Mun ei vissiin vielä pitäis asiaa kommentoida kun oon kuullu biisistä kerran noin puolet, mutta kommentoinpa kuitenkin.

Eli, vähän pettynyt olo mullakin. Odotin kai jotakin rankempaa... Ja siinä oli yksi lause, josta olin täysin eri mieltä, mutta koska nyt en ole ollenkaan varma miten se meni, niin tästäkin vaikenen :) Pisti vain korvaan häiritsevästi.

Itse olen ihmisiä, joille jotkut biisit ja kokonaiset levytkin aukeaa vasta muutaman kuuntelukerran jälkeen. Toivon, että tämän kohdalla käy niin.

Jea. Lisää kommenttia kunhan vähän enemmän saa kuuntelukertoja taakse.

wicked ei saa kirj.PRKL.:
joo. ekan kuuntelukerran jälkeen olin musertunut. kuulosti erittäin huonolta, Tyrävyön se uusi piisi tuli mieleen ja sehän ei ole positiivista kohdallani.
otin sen kuitenkin nauhalle ja kuuntelin yöllä kerta toisensa jälkeen.
onhan se selkeästi erilainen runsaan koneistuksen takia ja muutenkin. ei missään nimessä Lantaa parhaimmillaan, mutta ihan 'jees' loppujen lopuksi.
siellä on itsetuntolyriikkaakin munlaisille teineille, taitaa olla Wirtaselle ihan sydänasia auttaa kaltaisiani jaksamaan. :)
keikoilla toi voi toimia sen "kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän - jos edes sitäkään"-kohdalla, koska siellä aina tuntee suurta tuskaa. heh.
toivottavasti koko levy ei ole tommosta, mulla on edelleen suuret odotukset sitä Lihaviihdettä kohtaan.

tuleeko Hiekasta nyt sitten video?

ai niin ja Don Huonot on hemmetin tylsä.

Silti_Onnellinen:
äh. Älkää masentako... Ei se nyt niin huono voi olla!!!!  :-/

santeri:
heihei, mun mielestä h10 ei ollu minkäänlainen pettymys\notkahdus. se rokkaa niin perkeleesti se levy!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta