Apulanta läppää > Julkaisut

ilona....

<< < (46/46)

itkin...(Guest):
Kun laulettiin tota eka kertaa musiikin tunnilla mä aloin itkemään.. tavallaan tosi noloo. nimittäin mä olin puolta vuotta aikasemmin yrittänyt meidän kylppärissä itsaria aukasemmalla käsivalmon..  :'(  :'( mailman koskettavin laulu mitä oon tähän mennessä ikinä kuullu.

mummo:
joo...Ilona? on ihana piisi :-*, sitä on vaan kuunnellu liikaa, niin ei oo pitkään aikaan oikeen napannu :-/
ja niinku tuuli tuola jo aikasemmin sano, niin ärsyttäähän se kun on niin pirusti näitä "kököh-apulanta diggaajia" :D jotka tosiaa tietää tyyliin Koneeseen kadonneen, Viisaus ei asu meissä:n ja musiikin tunneilta tutut Ilona? ja Käännä se pois (ei siinä mitään, hyviä kappaleita kaikki! mut silti... :-/)

Eikä oo ainakaan aihe tässä välissä muuttunu:
Ilona? -> itsari -> kuolema -> videopelit/elokuvat ->ensimmäiset levyt -> lastenlaulut -> (espoo,rotat,turo,hirvet,porot,jotai,jotain,jotain... ->) roskisdyykkaus -> (jotain[?] ->) Ilona?
 ::) :P se on kai sitä kiertokulkua  ;) :D

.mato.:
Ilona <3
Todella kaunis laulu.
Se oli varmaan ensimmäinen apulannan kappale,jonka kuulin, johon ainakin kiinnitin huomiotani. Kuuntelin kappaletta mielelläni, ja siitä sitten varmaan aloin kuunnella vähän enemmänkin apulantaa..
Tykkäsin kappaleesta tosi paljon <33 ja edelleen se on mielestäni  hyvin kaunis, haikea biisi..

Eli tämä on minulle vähän kuin "ensitapaaminen" joka teki kyllä hyvän ensivaikutelman.
Pidän tästä kappaleesta...

Hemi:
Ihana laulu. Sanat on tosi kauniit  :'(
Saa itkemään jos satun yhtään herkällä tuulella olemaan.
Itsarin oon joskus aikonu tehä,mutta onneks tulin sitten järkiini..
Mulle tolla biisillä on jokin tärkeä merkitys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta