Yleistä läppää > Muut bändit

Tehosekoitin

(1/22) > >>

puska:
mitä mieltä olette bändistä? oletteko nähneet livenä ja mitä tykkäsitte? minä olen ja sain paljon enemmän kuin odotin. loistava live-bändi! :D

KristalliEnkeli:
oon nähny livenä ja tykkäsin kyllä. Ylipäätäänkin pidän bändistä, vaikken sitä niin hirveän usein kuuntelekaan. täytyy myös myöntää,että mulla on niiden melkein kaikki biisit koneellakin :) (en oo imuttanu niit netist, vaan ihan siirtäny CD:ltä koneelle :) )

Ronjaronjanen:
Olen myös nähnyt livenä ja tykkäsin kyllä tosi paljon. Ihan omanlaisensa tunnelma niiden keikoilla. Semmosta rentoa ja harmitonta hauskaa, mutta kuitenkin hitsisti menoa ja meininkiä. Vaikea kuvailla.. Muutenkin Tehis on lähellä sydäntä vaikken levyjä paljon omistakaan. Yks mun kaveri hoitaa ennemminkin tän tehis-diggailu puolen.

Lerppa:
Pidän Tehiksestä paljonkin :) Lainailen kirjastosta niiden levyjä alituiseen :)
Mun mielestä se on aina jotenkin ollut Apiksen "veljesbändi" :) Livenä en ikävä kyl koskaan ole Tehistä nähnyt...  :-/

Wirtabiuha:
Juu Tehosekoitin on ihan loistava!!!!! Kaveri on suurikin fani joten sillä on paljon cd:tä jota lainailen...

"...Taas kaikki johtolangat sinuun vie ja tiedän itse kiinni jääneni! Tiedäthän ettei sun tartte kertoa, ei valheita ei totuutta tunnustaa!..."

Miksei se ole noin helppoa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta