Onko kellään..

Aloittaja Mort, toukokuu 06, 2002, 06:49:25

« edellinen - seuraava »

Mort

Onko kellään sinkkuja
 -Ei yhtään todistajaa
 -Teit meistä kauniin
 -Käännä se pois
 -Kadut
 -reunalla
   tai
 -Torremolinos 200 EP
 -Hallaa ep                     ???
...mä en löydä näitä mistään.. :'(
voisin ehkä ostaa..??  :)

vik

joo on mulla noi, mutta ei myytävänä.


h0hh0h.



kannattaa katsella kunnon levykaupoista, ei mistään Anttilasta. Kadut ainakin pitäisi löytyä. ja Levarin shopissakin kai jotain on. [levy-yhtio.com]
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


kreisi_greippi

Divareista löytää! meilläpäin ainakin.
my sweet, sweet rock`n roll

phannola

Mulla on Liikaa, Mitä Vaan, Hallaa EP, Teit Meistä Kauniin, Käännä Se Pois a ja b vihreillä kansilla ja Kadut.

Mailata saa ja kysyä, mutta ei kovin halvalla lähde.... ;)

ana_86

 ;D
Multa löytyy kaikki apiksen sinkut Mikä ihmeen apulanta? EP:stä lähtien!!!!! ;) :)JEEEEEEEEEEE!!!! ;D :P
Apis rulez!

kreisi_greippi

Öhöm. Hyvä herra, minä myönnän olevani kateellinen. Et myis...? ok, mä arvaan, että turha kait ees kysyä, vai?  :P
my sweet, sweet rock`n roll

vik

ai vitsi. olisihan se kivaa omistaa noita vanhoja. tai vaikkapa Paha, paha asia. mutta eipä kannata valittaa.

huuto.netissä niitä aina välillä on, mutta hinnat liian korkeita mulle.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

joo,sama juttu.ei mullakaan noita vanhoja oo.. :(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

Tärkeintä kai on kuitenkin  että on ne biisit? ainakin minulle.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

minä olen kuullut kaikki kappaleet, jotka on mainittu Apulannan sivuilla osiossa 'kaikki kappaleet'. ja muitakin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Hiltsu

Minä en ole vielä paljon mitään harmikseni kuullut. Oikeastaan kyllä olen, mutta mitään sinkkuja on täältä mahdoton ostaa. Kannattaisi kai yrittää etsiä jostakin, jos jaksaisi.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku


En minäkään ole kaikkia kuullut. Suurimman osan, mutta jonkun verran on varsinkin vanhempia b-puolia tullut missattua. Mutta eipä tuo minua vaivaa, ehtiihän sitä vielä.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Niin ehtiihän sitä vielä. Ei sitä aina kaikessa tarvitse olla niin kiire.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

kaikilla on muuten melkein aina kiire. mut jos ne ihmiset pelkää, ettei ne ehi elää kaikkea mitä haluaa, ennenkuin kuolee, niin kerkeekö ne mitään loppujen lopuksi, jos ne ei kunnolla pysähy nauttimaan jostaikin hetkistä?
my sweet, sweet rock`n roll

kreisi_greippi

kaikilla on muuten melkein aina kiire. mut jos ne ihmiset pelkää, ettei ne ehi elää kaikkea mitä haluaa, ennenkuin kuolee, niin kerkeekö ne mitään loppujen lopuksi, jos ne ei kunnolla pysähy nauttimaan jostaikin hetkistä?
my sweet, sweet rock`n roll



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.