Hallaa ep:n kansi ?

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2003, 08:53:36

« edellinen - seuraava »

Vilkku


Niin mitäs se oikein esittää ? Oon tota aika pitkään kelaillut ja tänään tuli taas mieleen.

Tein just tänään inkblot -testin [mä en tiiä mikä se on suomeksi, mutta se mustetahrajuttu, missä arvioidaan, mitä niissä kuvissa näkee], ja sen jäljiltä tossa näkyy vähän kaikennäköistä :D
[ -You should see my scars- ]

Katja

Jaa'a. Hienohan se kansi on... Esittääköhän tuo lie mitään?

yzeR

Alunperinhän Lavuaarista ja Hallaa oli tarkoitus julkaista yhtenä tuplalevynä eli tuo on Lavuaarista-liven alkuperäinen kansi (jossain olen nähnyt kuvankin jossa tuossa kannessa luki Lavuaarista eikä Hallaa-ep) eli lavuaarihan siinä kannessa on.

Vilkku


Joo, niin muuten taitaa olla. Mä nään siinä aika selkeesti kasvot jotka katsoo viemäriin.
[ -You should see my scars- ]

vik

haha. meinasin tulla kirjoittamaan, että mitäpäs sitten Unenkansa-sinkun kuva esittää.

ilonne lienee rajaton kun keskuudessa on tämänkaltainen älykäs yksilö.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Joo ei se mtn, mäkin tänään ensimmäistä kertaa oikeesti ymmärsin miten se lavuaari siinä on. Vaikka siitä on ennenkin mulle vihjaistu, niin mun mielestä se on silti aina näyttänyt kasvoilta. Ja näyttää kyllä vieläkin.
[ -You should see my scars- ]

vik

miten ihmeessä näet siinä kasvot?  :D enpä ole ennen tarkemmin katsonut, mutta aika selkeästihän siinä lavuaari on. ainakin se hana-osio.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


No se hanaosio siinä just naama onkin. Ihan selkeesti. ;)
[ -You should see my scars- ]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.