Tässä Teille Kymysyskiä

Aloittaja , joulukuu 06, 2006, 03:53:47

« edellinen - seuraava »

Moi Te kaikki.. :D Osaaks sä Soittaa Kitaraa?? Entä Bassoo?? :D
Mä soitan kitaraa vaikken ees ossaa :D Mä vaan rämpytän sitä aina.. JA emäntä huutaa mulle :D Pitäs saaha jostain päin Helpot tabulatuurit ni oishyvv..onks Teil tälläsii ongelmii???


Mitä kaikeee sä osaat soittaa?? :D

FantX

Tämä ei ehkä ole oikea aihe alue kyseiselle viestille, mutta vastataanpa nyt kumminkin. Itse osaan soittaa siis Kitaraa, rumpuja, bassoa ja jonkin verran syntikkaa, Laulaakkin osaan.
       Eipä mulla pahemmin enään ole tuota ongelmaa, että mutsi alkais vinkuun ku soitan. Oon oppinu vissi sit aika hyvin jo soittaan. Eikä minulla ole tuota tabulatuuri ongelmaa, koska biisit joita soittelen ovat joko bändini tai sitten haen tabuja tuolta Apulanta.fi sivustolta ja hyvin toimii :)

[tuuli]

Äh tää foorumi kusee totaalisesti.. viestejä on siellä täällä ja kohta yks neljäsosa spämmipostia. Nojoo. Tulinpa taas tänne valitteleen, vastaan aiheeseen joskus myöhemmin.
allekirjoittanut

nappula

Vastailempas minäkin =)
Osaan soittaa kitaraa ja jonkun verran pianoa... Laulan myös paljon =) Kuoroon olis kiva päästä... Bassoakin osaisin soittaa, mutta en soita =D
Mä saan soittaa kitaraa ja syntikkaa niin paljon, kuin haluan! Perheenjäseset vaan tykkää =)
Huomaa vaan kun joku sanoo jotain sellaista, mitä kuulla haluaa.

Tepi84

Onhan tossa kaks bassoo ja yks akkari :) Niitä tulee sillon tällöin rämpyyteltyy. Ja onhan sitä tullu tekastuu jokunen biisi, tai no en tiedä voiko niitä biiseiks oikee sanoo :D sellasii rävellyksii vaa. Mutta jotenkin osaan soittaa.
Haza haza

Hemi

Mä soitan kitaraa enkä myöskään osaa  :D Kyllä mä jotain biisejä vähän osaan soittaa, mutta en oikein hyvin. Tunneille olis joskus tarkotus raahautua.
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

löpö

#6
Mä osaan soittaa rumpuja ja kitaraa. Kitaralla melkein kaikki perussoinnut, muutamia vitossointuja ja riffejä. Kun mä pääsen rumpuihin niin menee kalvot rikki  ;D mut kyl mä niillä jtn peruskomppeja osaan soittaa. ;)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.