Demo/Live (1991)

Aloittaja Faarao, joulukuu 08, 2003, 01:47:24

« edellinen - seuraava »

Faarao

Löyty tommonen levy tuolta julkaisuista. Ihan nyt mielenkiinnolla kyselisin että onkohan tuota levyä koskaan myyty missään ja onko sitä edelleenkin jostain saatavilla. Uskoisin että on sellanen harvinaisuus ettei välttämättä jokapaikasta löydykkään.
FAARAO ei väisty paikaltaan

vik

Käsittääkseni ovat joskus uransa alumetreillä myyneet käsikauppana keikoilla käyneille ihmisille mutta kaupallisessa levityksessä ei ole ollut.

Muistelisin että kerran olisin huutonetissä nähnyt olleen myynnissä mutta aika suurta summaa siitä sitten maksettiin.

Musiikillisesti tuskin menettää mitään jos tuota ei ole kuullut, mulla on kasetilla tolta Elli ja Tahdon rakastella sinua eikä ne nyt mitään loistokkaita ole.  8)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

Mitä, mitä?  :o  Millanen juttu tää demo/live juttu on?

puska

niin, en uskokaan että siinä mitään hirveästi menettää, kun tuota muuta apulannan alkupään tuotantoa kuunnellut on:)
mutta olisihan se toisaalta coolia kuulla sekin:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Mä tykkäilen paljonkin noista alkupään biiseistä :)
Systeemi Kusee on yksi loistavista 8) niissä vanhoissa on sitä jotain :) vaikka onhan uudemmissakin, ja uudempaa materiaalia voi sanoa jo hienoksi musiikiksi ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

joo, siis sanoitukset on hienoja ja niistä löytyy asennetta. mutta äänenlaadussa ja miksauksessa olisi parantamisen varaa... mutta, ihan hyviä silti!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Niinno... tietenkin, eihän tuo Toni sillon osannut oikeen ollenkaan laulaa ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Niin.  ;D
Mitä nyt oon kuullu noita alkuaikasii matskuu, niin ei toi Tonin laulu oo mitenkään ykkösluokkaa, mutta eikös se juru sopinutkin tohon punk tyyliin?

Lerppa

Sopihan se, siksi ne alkupään biisit onkin niin hyviä kun kaikki sopii yhteen niin hyvin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi*

kyllä mä ainakin tykkäilen siitä ihan vanhastakin apulannasta. ja oishan se ihan kiva kuulla toi demo..

juGe

#10
Voin kyllä sanoa, ettei se mitenkään kivaa kuultavaa ole :D

Silti_Onnellinen

olisin halunnut elää aikaa jolloin apulanta oli enemmän PuNk, eikä vielä näin kuuluisa. Apulannassa on tosiaan ollut joskus enemmän asennetta. Vaikka en mä valita.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Maikki.

minä kans olisin halunnu elää sillon ja tykätä apulannasta sillon joskus ihan sen alkuaikoina..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Ronjaronjanen

Niinpäniin. Tuntuu ettei nykyään tule enää yhtä hyviä bändejä kuin apulanta tai ainakaan mä en ikinä oikeen törmää mihinkään uusiin hyviin bändeihin.
Mitähän mä taas oikeen selitän.. ::)

puska

haaveilen samasta. olisi ihanaa päästä edes niiden jollekin -96 vuoden keikalle.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.