Ravistettavan video

Aloittaja miitta, helmikuu 06, 2009, 08:42:09

« edellinen - seuraava »

miitta

Olikohan tälle vielä topiccia..? No kuitenkin, video löytyy jo YouTubesta, mitä tykkäätte? : ) Musta noi hevoset on hienot ja silleen tykkään, mutta ehkä vähän sellanen tavanomanen muuten, tai kun vuorotellen vaan soittaa ja näytetään niitä heppoja. Mutta tykkäsin silti kuitenki. :p

henn-nna

kiva biisi on, mutta ehkä vähän laimea video. hepat on kivoja ja ihan kivasti kuvattu, mutta tuota ihan samaa vaan ei jaksanut ihan tuota neljää minuuttia katsella.

ei parhaita apiksen videoita.

Tepi84

Oli kyllä heikko veto Tuukalta. Oisin oottanu jotain vanhan ajan tyyliin "Mitä vaan" tai jotain muita hyvii. "Hallaa" esmes..
Mut jotain hyvää tossakin oli, ne Tonin irvistelyt ehkä parhaimpii :D haha...
Haza haza

Hemi

Ei oo mitään parhaita videoita kyllä.. Mutta on se ihan jees silti  :)
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

mummo

#4
LainaaOli kyllä heikko veto Tuukalta. Oisin oottanu jotain vanhan ajan tyyliin "Mitä vaan" tai jotain muita hyvii. "Hallaa" esmes..
Mut jotain hyvää tossakin oli, ne Tonin irvistelyt ehkä parhaimpii :D haha...

Sama mulla, tosin en oo jaksanut Tonin ilmeilyyn keskittyä.
Oisko ollu Sipe (???) kun sano et siitä tulee soittovideo sivujuonella hyöstettynä.
Aika peruslaimeelta soittikselta se musta kuitenkin vaikuttaa, ellei sivujuoni sitten ole sitä että näytetään vähän kuvaa kun pollet juoksee.
En siis tykännyt.
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

Tää on nyt tätä spekulointii. Mut ehkä se ois tehny tosta ton soiton lisäks hyvän, että jätkät ois vaikka kaatuillu siel ulkona hanges :D tai jotain muuta ku tota hevosteluu. Mutta... turhaahan se jossittelu on, joten. :(
Haza haza

HulluKakara

Mä en oikee ymmärrä noita hevosia... Mite ne tähä kappaleeseen liittyy? Eikös musiikkivideon idea oo et se video liittys siihe musiikkii, siis kappaleesee? Mut joo ite kappalehan on loistava.  :D
Ei, älä tee, niinkuin minä teen.
Ei, mitä minä teen.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.