Karaoke-DVD 1

Aloittaja mummo, elokuu 17, 2009, 10:27:32

« edellinen - seuraava »

mummo

AL:n uus karaokedevari on nyt sitten aniakin Äxässä ennakossa.
Julkasupäivä ilmeisesti toi 14.10.
Hintaa tällä hetkellä 27,90 €

Mukana:
- Ravistettava ennen käyttöä
- Armo
- Vasten mun kasvojani
- Pahempi toistaan
- Paha ihminen
- jumala
- Amerika
- 0010
- Viivakoodit
- Reunalla
- Maanantai
- 008 (Hallaa)

"Mukana AIDOT alkuperäiset Apulannan musiikkitaustat. Kaikista kappaleista mukana myös musavideot!"

http://www.levykauppax.fi/artist/apulanta/karaoke_dvd_1/dvd/

Mitäs ajatuksia herättää?
Itse en taida ainakaan vielä ostaa, kun hintaa on mielestäni ehkä vähän ylimääräistä.
Biisivalintoihin oon vähän pettynyt, kun ei tullut yhtäkään vanhaavanhaa biisiä (tyyliin Attackilta). Amerikasta tulee kyllä aina plussaa.
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

No joo... mun mielestä liikaa noita hitti hitti hitti biisejä. Mieluunmmin ois halunnu jotain vähän erikoisempaa. Tietenkin pari hitti veisuu ois voinu olla. Mut mut.. on tos muutama ihan jees. Kyllä ite ainakin ostan ton. Aika päheen näkönen toi kansi  :) Että sellasta tuli ainakin nyt mieleen.
Haza haza

blind_eye

Oih! Amerika! Ehkä joutuu jopa sen takia ostamaan ton. Tosin en ihan heti osta.. Venailen et jos se hinta tippuis?:)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

pasi

Ihan kohtuullisen hyvä biisilista, vaikka mukana onkin muutama porukoiden äänestämää jo saatavilla olevaa karaokebiisiä.. Amerika, 0010, 008 ja Maanantai ovat kyllä aika kovia. Ei tuo hinta nyt loppujen lopuksi paha ole, noiden karaokelevyjen hinnat liikkuu jopa 30 egen luokis.

blind_eye

LainaaEi tuo hinta nyt loppujen lopuksi paha ole, noiden karaokelevyjen hinnat liikkuu jopa 30 egen luokis.
Niinhän se on.
Ja onhan tää elämä valintoja täynnä, et mihin sitä rahaa laittaa..Jos ostaa jotain niin se on jostain muusta pois.
:D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

mummo

Lainaa
LainaaEi tuo hinta nyt loppujen lopuksi paha ole, noiden karaokelevyjen hinnat liikkuu jopa 30 egen luokis.
Niinhän se on.
Ja onhan tää elämä valintoja täynnä, et mihin sitä rahaa laittaa..Jos ostaa jotain niin se on jostain muusta pois.
:D
Joo, jäähän tohon väliä huimat 2,10 €  ::)
Mutta niin, taidan ostaa jotain ja jättää karaokedevarit pois. Ei ihan niin kovaa toi lauleskelu kolahda.
They don't have meetings about rainows.

pasi

Lainaa
Lainaa
LainaaEi tuo hinta nyt loppujen lopuksi paha ole, noiden karaokelevyjen hinnat liikkuu jopa 30 egen luokis.
Niinhän se on.
Ja onhan tää elämä valintoja täynnä, et mihin sitä rahaa laittaa..Jos ostaa jotain niin se on jostain muusta pois.
:D
Joo, jäähän tohon väliä huimat 2,10 €  ::)
Mutta niin, taidan ostaa jotain ja jättää karaokedevarit pois. Ei ihan niin kovaa toi lauleskelu kolahda.
No saahan tolla kahella ja kymmenellä vaikka mitä..heh.. Täältä mä näköjään olin kattonu et tolla levyllä olis Reunallat ja Viivakoodit.Mistä sää noi repääsit :) Noiden kahden tilalla (luojan kiitos) on Koneeseen Kadonnut ja Vauriot- biisit.
Meikä sai ton levyn eilen käsiini ja testiin levy pääsee perjantaina.. Olis jo perjantai 8-)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.