Mikä teidän mielestä apulannassa on se juttu?

Aloittaja Johanna P., elokuu 08, 2003, 05:35:41

« edellinen - seuraava »

Johanna P.

No, aloitetaampa tuolla otsikon alulla.....
Mikä teidän mielestä apulannassa on se juttu..?
Mulla on ehkä se, että ne useimmat biisit kertoo  mun omasta elämästä ja aika tarkkaankin. Sitten se ettei Toni, Sipe tai Tuukka yritä olla sen parempia kuin me muutkaan. Etteivät ole niitä ylimmäisiä tähtiä taivaalla joita ei saa koskea. Vaan ovat ihan samanlaisia ihmisiä, kuin mekin.

Toivottavasti tästä nyt tajuaa mitä mä tarkotan...

Lerppa

No mä arvostan kaikkia bändejä jotka tekee itse kaiken. Ja Apiksen musa nyt sattuu vaan olemaan parasta mahdollista! Onhan sitten tietysti Sipessä, Tuukassa ja Tonissakin kaikissa ne arvostettavat puolensa, joita muuten löytyy kaikista yllättävän paljon... Lisäks on vielä sitten ne sanat, ei mitään turhaa höpötystä rusketusraidoista... ;) vaan ihan asiaa oikeasta elämästä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli*

sanat! niitä arvostan ennen kaikkea ja musa on hyvää. mut sanat on tosi hienoja ja musa ei oo semmosta liika hakkausta mist meikäläine ei pidä...

salzaliini*


wicked.

En muuten tiedä.
Hitto, en tiedä.

Nyt kuitenkin pohdin sitä koko yön. :P

visted

minä olen pullaa!

silti.onnellinen

.........sitä on vaikea selittää.....
hmmm...joten en selitä m'tään...

*tuuli*

<musa? <kymmenen vuotta together? onhan niitä vaihtoehtoja! täytellinen kokoonpano!

puska

se musiikkihan siinä tietysti on se tärkein jonka takia diggaan. mutta kyllä niillä jätkillä ihan hyviä mielipiteitä on näistä maailamn asioista. ainakin tonilla. ja tietysti muillakin. ja sitä kunnioitan, että mitä kaikkea ne on kärsineet sen bändin tähden sillon joskus. ne on joutuneet tekemään niin paljon ihan itse.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, se musiikki on tietysti se ykkös juttu!! Sitten todellakin toi, että sipe, toni ja tuukka ovat ihan niin kuin me muutkin ihmiset. Eivät hehkuta, että "hei, me ollaan nytten staroja!!" Ja eivätlä rupee ylpeilee sillä...Toisin sanoen ei oo noussu kusi päähän. Se on se hyvä juttu...
En mä osaa selittää sitä juttuu mikä siinä on...

Apulannassa on vain sitä jotain!

vastaus_kaikkeen

Sanoitukset on se suurin syy, ja sitten se meininki mikä pojilla on.. varsinkin keikoilla.. se on jotain avan uskomatonta...

jouhu

Sitä ei pysty käsittämään, eikä kertomaan...

minna92


Tepi84

#13
LainaaToisin sanoen ei oo noussu kusi päähän. Se on se hyvä juttu...

Nousihan niillä kusi päähän alku taipaleella ;) Mutta kaikille se varmasti tapahtuu kun nousevat pinnalle ja suosioon.
Mutta.. kyllä se on se kokonaisuus. Ne osaa ottaa keekoilla yleisönsä :) Toi mikä on tullu moneen kertaan, että ihmisiähän neki vaa on. Ei sen kummallisempii ku mekään. Ja kyllä on sanottava että vaikeina aikoina Apis tuo sitä voimaa ja luo sellasta henkee että kyllä tää tästä vielä hyväks muuttuu. Kyllä se on se kokonaisuus :)
Haza haza

Apulannattaja

Kyllä mulle Apiksessa sanat ovat se tärkein juttu. Musa on toki muutenkin aivan loistavaa, mutta sanat ovat se asia, joka nostaa Apiksen niin korkealle muiden bändien yläpuolelle. Toni tekee sellaisia lyriikoita, jotka ovat juuri täydellisiä esimerkkejä sanoituksista, joista mä pidän. Ja olen samaa mieltä kuin Tepi siinä, että Apis todellakin antaa voimaa silloin kun on vähän vaikeampaa ja itse asiassa kyllä silloinkin kun ei ole. Se siitä bändistä tekee niin ainutlaatuisen tärkeän.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.