Mikä teidän mielestä apulannassa on se juttu?

Aloittaja Johanna P., elokuu 08, 2003, 05:35:41

« edellinen - seuraava »

Dilduska

Miulle Apiksessa, kuten yleensäkin musiikissa, tärkeintä on se, että kaikki toimii. Apulannassa kaikki toimii! Suurin ylistys menee kuitenkin lyriikoille. On se Toni kyllä aika... hmm... nero noiden biisien tekemisessä!
Plaah...

Romanssi

Aivan ekaksi täytyy mainita ne sanat. Jokaisessa kappaleessa ne on aivan loistot, ja onkin ihan asiaakin ettei mitään lässytystä. Sitten tää meininki on aivan mahtavaa, ja aivankuin Dilduska tuossa sanoi, niin kaikki toimii niin mahtavasti (:
Viedä pois sut tahtoisin.

Wallen

minuun iskee Apulannassa sanat ja koko toteutus. kyllä pojat osaa hommansa. ja todellakin kaikkein eniten sanat uppoavat pieniin aivoihini. :> ne kertovat jotenkin niin aidosti kaikesta. en osaa kuvailla mitenkään paremmin. mutta siis sanat on se juttu.
[size=9]Annan teille rauhoittavaa lääkettä[/size]

minna92

sanat varmaan on mulla se suurin juttu.
ja nuo tyypit, aivan mahtavia ihmisiä kaikki!  :)

mummo

#19
Kokonaisuus.
Ja varmaan kans se, että Apulantaan on tosi helppo samaistua, tai jotain... Tai siis silleen, että kun ne on sellasia ihan tavallisia "naapurin poikia", eikä sellasia wnb-megastaroja, mitä monet julkimot yrittää esittää. Meinaan, että ihan hyvin voisin kuvitella esimerkiks Sipen jonnekkin supermarkettiin maito-ostoksille. Ne on sellasia kaikille tuttuja taviksia.

Että semmottiis...

Ps. En nyt viittinyt mainita musiikkia ja lyriikoita, kun eikös ne nyt ole ihan itsestään selvyydet? (Vaikka nythän nekin tuli sanottua)
They don't have meetings about rainows.

Sielunrauha

Hmm. Musiikki. Ja se, että he tuntuvat olevan mukavia tyyppejä toki, se on aina suurta plussaa. Ja minulle lisänä apiksen mahtavuuteen on myös nostalgian tunne.

ruhtinas96

no kokonaisuus!  kuten: asenne,sanoitukset sille 10 pistettä,laulu äänen persoonallisuus ;)  ja muutenkin erillaisuus muihin verrattuna. sitä minä arvostan :)  eikös????  siis suunnitteeleeko apulanta uutta levyy?



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.