Apulannan paras levy?

Aloittaja Painkiller, helmikuu 28, 2006, 08:55:10

« edellinen - seuraava »

Apulannan paras levy?

Attack of the A.L. People
11 (3.9%)
Ehjä
19 (6.8%)
Kolme
24 (8.6%)
Aivan kuin kaikki muutkin
57 (20.4%)
Plastik
46 (16.4%)
Heinola 10
40 (14.3%)
Hiekka
20 (7.1%)
Kiila
63 (22.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 49

[tuuli]

Mä tykkään Kiilasta ja musta Apis menee koko ajan parempaan suuntaan. Kunhan eivät tee biiseistä liian huoliteltuja ja viimeisteltyjä.
allekirjoittanut

Painkiller

Jep, Kiila on kyllä aivan loistava levy, täytyy myöntää.

[tuuli]

Onko Apis muuten menossa metallihtavampaan suuntaan.. :-? Mitä mieltä olette? Meinaan kun oon soitattanut Koneeseen kadonnutta täällä ihmisille, jotka ei tiedä koko bändiä (ylläriylläri..) ja heti alkusoitosta ne sanoo sitä metalliks tai heviks. Mä oon pitäny Apista melkeimpä aina suomirokkina, enkä sanois sitä yhtään hevahtavaks.. Toisaalta taas Toni on alkanu tehdä pidempiä ja rankempia alkuriffejä ja näin..
allekirjoittanut

jouhu

En kyllä oo koskaan mieltäny apulantaa hevibändiks. Miusta se on taas menny popimpaan. Tai sitten musa maku on vaan rankentunu, että se on ruvennu kuulostaa popilta.

[tuuli]

Musta on jotenki rankempaa suuntaan menny, mitä nyt niitä riffejä ja näitä kelailee, mutta en silti sanois heviks tai metalliks.. :P

JOUHU! BÄÄÄÄCK!!!  :D
allekirjoittanut

jouhu

Jei! Tosin en ole kadonnutkaan missään vaiheessa, ei oo vaan hirveesti ollu mitä kirjotella. Mutta kiva, kun kaivataan. :)

Monsu

Paras on Plastik. Tältä levyltä ei löydy yhtään huonoa biisiä.

[size=9]I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive
So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry. [/size]

Wirtabiuha

Kolme vaan on. Kai se on vähän sitä, ku se oli eka levy, minkä lannalt löysin...
 Kiilas ei ollu enää asennetta, olin jo menettää toivon, mut toi uus kaveri on kyl aika tiukka. Sanat iskee kovaa. Mut ehkä aina ei voi pelaa niin tunteel. tavallaan se on sääli ku teini- iän kapina vaihtuu vaan mielipiteiks...

Voi helvetti, ku tääl on porukka vaihtunu. Tunnen itteni ihan ulkopuoliseks senioriks täs...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

omg

plastik.. loistavaa mättömusiikkia, varsinkin jos on hieman huono päivä takana... :) Terä tyhjentää ajatusmaailman täysin!
pojat on menny vähän väärään suuntaan, mutta tietenkin EVOEI on hyvää musiikkia, siitä vaan puuttuu se jokin..

[tuuli]

Oonko mä ainut johon EVOEI ei iske yhtään..??
allekirjoittanut

Leppiskeppis

Ite tykkään eniten Heinola 10, ainakin tällä hetkellä.  :) Mielipide vaihtuu kyllä aika usein fiiliksen mukaan, ens viikolla paras voi ollakin jokin muukin. ;D
Isoon maaliin olis mennyt.

SaintJimmy

Kiila.
Armo on must paras biisi <3
- There'll be no angels gracing the lines -

mummo

tiedän tiedän...valittakaa vaan, mut mä ainakin tykkään Attackista 8-)
...että näin täälä :)
They don't have meetings about rainows.

vilmm-

Plastik ehdottomasti(::

Dilduska

AKKM! Parempaa en tiedä! V***u, kun ei ole sitä alkup. missä olis ne Tonin runot...!
Plaah...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.