Ankkarock 2002

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 17, 2002, 01:23:46

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Mites teillä muuten ankka meni?
Hyökkäsittekös Parta-Samin syleilyyn?  ;)
Tonilla tuli hiukan kiire, kun tyhmät ihmiset ahdisti sen siihen keikkadösän viereen... Tuukka oli kyllä ihana... Harmitti, kun unohtu kamera kotiin  :'(
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ankka meni..noh,ihan jees.jotain jäi vaan puuttumaan.mä en ees jaksanu vaivautua sinne keikkadösäryysikseen.ei siel ois mitään saanu kuitenkaan kunnolla sanottua tonille,tuukalle tai sipelle.
vittu mä tuun hulluks,oon kirjastossa ja tossa viereisellä koneella on 3 pikkupoikaa joista 1 on vammanen ja noi kaks haukkuu sitä koko ajan.äsken mä raivosin niille et "olkaa hiljaa,tääl on muitaki ihmisiä!!" >:( heijes,nyt ne lähti!
mä toivon todella et pääsen nosturissa juttelee tonin,sipen tai tuukan kanssa!ois ihan kiva nimittäin vaihtaa ajatuksia niitten kaa.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

Itseasiassa siellä olis ollu TOSI hyvät mahikset jutella Tuukan kanssa... me käveltiin mun bestan kans sen perässä, ku se lähti himaan (tai minne ikinä menikään) ja joku jätkä selitti sen kanssa jotain. me oltiin siinä vaiheessa jo ihan sekasin, ku käveltiin siinä niitten vierellä ja sit oltiin jo ihan shokissa, ku Tuukka sano meille "heippa", ku se lähti festarialueelta. Me oltiin oikeesti ihan sekasin ja paruttiin sitten kun mentiin "kattelee" eppuja. Tai ei siit kattelemisest mitään tullu. Mutta ankkarock oli ainakin mun kohalla mun tähän astisen elämäni kohokohta.  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

kreisi_greippi

selittäkää mulle, miten te voitte olla niin onnelisia siitä, jos puhutte niitten kaa tai jotain...? minä en sitä tajua.
en siis mitenkään tuomitse teitä, sehän on vaan hieno homma jos siitä tulee onneliseks, mutta kun ite en mitenkään hirveesti niitten puheille/nimmareita hinkua.
betonirockissa sipekin käveli minua vastaan, enkä meinannu ees huomata. kaveri sen sano, ja minä vaan totesin, että aijaa.
kun minulle merkkaa vaan se musiikki.
siis onhan toni, tuukka ja sipe hienoja ihmisiä ja arvostan heitä kovasti, mutta mulla ei oo sellasta fani-meininkiä muuta kuin niitten musaan.
tajusittekohan?
my sweet, sweet rock`n roll

vvicked

hmm. en saa kirjauduttua.

anyway. kreippi, ymmärrän.
haluaisin toki joskus jutella niiden kanssa, koska viisailta vaikuttavat ja arvostan heitä, mutta jugolaut mua ei sinne nimmareita saa pyytämään. tulee tuskanen olo, kun ajattelen itseni sinne 'julkkiksen' asemaan.
kaveri sanoi vievänsä mut Nosturilla juttelemaan niille, mutta mitäpä siinä sanoa. "hei tosi hyvä keikka." ?!
eikä. en halua edes.

Vilkku


Minä olen samoilla linjoilla. Jos puhua saisi niin se pitäisi tehdä rauhassa.

Poikien nimmareita en ole koskaan omistanut. Mitään ei ole sitä vastaan, ollenkaan, mutta ei kiinnosta se sellanen tunkeminen muiden ihmisten joukossa.

Äiti aina käskee sanoa Sipelle terveisiä, sen kai voisi tehdä sopivan tilaisuuden tullen :)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Hih.  :) Minäkin pääsen ainakin kahdelle keikalle. Keikkaseuraa odotellaan numerossa: 0h0 rats had

On taas kivaa. /Perkele/
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mua ei myöskään kiinnosta nimmarit.Mitä järkee nimestä paperilappusella?hmm..tai no pitää myöntää että mulla on Tonin ja Tuukan nimmarit jotka joskus taisin pyytää,en tosin tiedä missä mielentilassa... ;D
Juttelemaan haluaisin koska ois muutamia kysymyksiä ja muutakin,mutta en vaan jotenkin ikinä pääse koska hysteeriset fanilaumat jahtaa joka keikkapaikalla ja...no joo,tajusitte varmaan.  ::)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Niin ja meidän äiti taas käskee sanomaan Tonille terveisiä mitä tuskin teen. ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

niin.
minä menen huomenna tyriksen keikalle...odotukset ei ole kovin korkealla...voiko joku sanoo kuinka paljon ne nykyään juo ennen keikkaa? ...on meinaan vähän huonoja kokemuksia niitten aikasemmalta keikalta...
my sweet, sweet rock`n roll

wicked.

no miten meni?

saanko sitten esittää mielipiteeni Tyrävyöstä? :)

Silti_Onnellinen

minkäs mä itselleni mahdan. mä vaan oon tällanen sekopää... Jos joku niist delais, ni surisin varmaan niitten kuolemaa enemmän, ku jonkun läheisen sukulaisen! Tiedän. Oon outo.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

Mun mielestä se on vähän silleen,että jos ajettelee niistä että ne on lähinnä jumalia tai jotain muuta yliluonnollista nii sitteku näkee ne ja vaikka juttelee nii sen jälkeen voi tulla sellanen et "tuohan oli iha tavalline ihminen.." ja sitte voi tulla masis..
Mä oon ite nähny ne kaikki mutta,tuukka lähti kiireellä painelemaan pois keikan jälkeen ja toni jako teineille nimmareita nii me ei voitu jutella muille ku Sipelle,oli se ihan kivaa.. *Lievä ilmaisu* Mutta mä ihailen niitä kaikkia edelleen,mutta mä en koskaan pitänykkää niitä jumalina...
Tajusitteko?! :)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joo,tajusin.Vittu,en pääsekää Nosturiin.Mut onneks sentään Pakkahuoneelle.:)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

On se hyvä että edes joku tajuaa näitä mun sekavia juttuja... ;)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.