Jumala-video.

Aloittaja vik, tammikuu 16, 2003, 04:53:25

« edellinen - seuraava »

vik

noh, mitäpä piditte?
pitää todeta, että mun mielestä se oli kiva. söpö ja sympaattinen arkisella tavalla, olematta kuitenkaan imelä millään tapaa. semmonen vähän hassukin.
ihan erilainen tietenkin kuin AL-videot yleensä, Tuukan videoissa on sitä visuaalisuutta, kaunista kuvaa jne ja tässä oli enemmän sitä tarinaa.

varsinkin loppu oli hieno. lipuntarkastajat, "näe lähemmäs"-mainos ja kruunupäinen mies.

sitten on vielä vähän odoteltavaa tältä erää, huominen Avaruuden syklissä, jonka akustinen versio ainakin on mahtava. sen jälkeen joudutaan kaikki ihan tauolle ja mulla olis kyllä enemmän keikkafiilis kuin ikinä.

(loppu ei liittynyt mihinkään mitenkään.)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Kyllä mä tykkäsin. Nauhalle oli tarkotus ottaa mutta enhän mä edes muistanut, että koko ohjelma tänään tulee vaan olin huomista ajatellut. Kaveri onneksi muistutti :) Videon kerkesin juuri sopivasti näkemään.

Ja pakko hehkuttaa, että mä oon nyt kyllä melkein sukua julkkikselle, kun oon jutellu sen Antin kanssa, joka tuollakin videolla esiintyy ;D
[ -You should see my scars- ]

Snake

Juu se lipuntarkastus-hommeli oli kyl hyvä ;)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku


Oikeestaan mulle tuli siitä videosta mieleen viime vuoden Provinssi-reissun alkutaival. Kaveri myöhästy bussista jolla mäkin olin jo myöhässä. Se meni taksilla Pasilaan ja mä bussilla, metrolla ja juosten. Luonnollisesti metroon tuli tarkastajat, ja mun lippuni oli suurimman laukun [mulla on aina liikaa tavaraa] pohjalla. Purin sitten koko laukun metron käytävälle. Mutta lopulta molemmat kerkes junaan, vaikka ei ne vaikeudet siihenkään loppuneet ;)

Mutta mä kyllä tykkään, että tehään videoita ihan arkisistakin jutuista, ainakin välillä.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

Niin...kyllä se oli hyvä...  Tonin, Sipen ja Tuukan(jota ei ikäväkyllä näkyny paljon videossa) osuudet oli hyvät, mutta jotkut "näyttelijät" ei yksinkertaisesti osannu näytellä. Se hampurilaista mässyttävä mies oli kaamea. Ja tehosteäänet oli mun mielestä turhia.. Se vauvan rääyntä ja ovien sulkeutuminen... Anteeksi.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Welhotar

Joo,ne tehosteäänet oli anti-miellyttäviä mutta muuten se oli ihan hyvä video!lipuntarkastushomma oli hyvä ja tonin päänpyöräytys ja silmienmuljautus siinä lopussa.. ;D

milka

Video oli tosi hyvä, vaikka Tuukka varmasti sen eri tyylillä olisikin tehnyt :)  :D

Juulia

Muuten hyvä video, mut se näkövammainen "kuningas" videon lopussa jäi ihmetyttämään. Mistä idea moiseen? Mitä sillä haluttiin viestittää?? Miksi kuningas oli näkövammainen?....

Näyttelijän valkean kepin heiluttelu epämääräisesti näytti huvittavalta eikä lainkaan siltä miten oikea näkövammainen keppiään käyttää.  ???

KatjaRock

Minen ole nähny koko videota. Dääm mii.
Time goes on, I wont.

salzaliini...

minäkin tykkäsin kyseisestä videosta. :)

jassu

mä tykkäsin...  ;) ei ollut niin samanlainen kun entiset apulanta-videot...  :) mut kyllä toi rulettaa!!!  :P

2 + 2 = 5

oi ihana nainen, mulla on ne sun lapaset. ??? ei niitä parhaimpia musiikkivideoita apulannalta, mut ei kukaan oo seppä syntyessään, eihän?

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Kyllä tuukka ois paremman tehny.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

nii...se lapasjutska oli kyl iha blääh... Ja mitä helvettii ne halas, ku hädin tuskin tunsi toisiaan...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

en nyt erityisemmin pitäny tosta videosta... ei vaan iskeny...   :-/



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.