Jumala-video.

Aloittaja vik, tammikuu 16, 2003, 04:53:25

« edellinen - seuraava »

Wanda

Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Niina (Niina-Maria)

Hitto, kun ei oo tullu nähtyy sitä viel. :( Tylsää, kun ei telkastakaa tuu oikee mitää ohjelmaa joka näyttäis musavideoita...paitsi levyraati, mut ei siel mitää näytetä..nyt meinaa aihe vaihtua...jatkakaamme videosta keskustelua!  :)

vik

mutta ens viikolla alkaa Lista.

ja MööönTV:ltä tulee ainakin Ugrit ja Videoraati, mutta se ei kaikilla valitettavasti näy.

on se oikeesti tosi köyhää että MTV3 lopetti Jyrkin ja sitten vielä Bändäxänkin. kyllä vaan sylettää sekin kanava silti. kuulemma koko kesän tulee joka arkipäivä iltaisin kahdeksasta yhdeksään Salatut Elämät-uusintoja.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

vik

"Muuten hyvä video, mut se näkövammainen "kuningas" videon lopussa jäi ihmetyttämään. Mistä idea moiseen? Mitä sillä haluttiin viestittää?? Miksi kuningas oli näkövammainen?...."

mä jotenkin tajusin sen lopun. en edes osaa selittää miten, mutta siihen liittyi ehdottomasti se 'näe lähemmäs'-mainoskin.

se lapasjuttu oli kyllä huvittava, siltä osin kamalan imelä koko video. mutta ne halasi siksi, että nehän katseli toisiaan ihan in läääv koko ajan.  :D
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Niina (Niina-Maria)

Ai niinhän onkin, että lista alkaa...ehkäpä siel näkee videon..eikös apis listalla edelleen ole...tietty!

GeGe

Sokea Kuningas............ :o ::)

Ronjaronjanen

Olihan tuo ny ihan muksa video ja musta se loppu oli kaikessa kummallisuudessaan aikas hyvä. Videon pää sisältö nyt oli mitä oli (viitaten siihen happyendstoori tyyppiseen lapas hommeliin)
mutta mitäpä pienistä.

Wanda

Jipii! Alkaaks televisiossa muka Lista top40 ohjelma? Millon? :o
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

vik

mikäli oikein muistan, niin Ykkösellä perjantaisin 18:36.
mutta luin että siinäkin näytetään vain viisi videota per ohjelma.

KatjaRock

Kamoon, perjantaisin tuohon aikaan? Minä istun silloin aina bussissa välillä Kemi-Koti.  :P

Kuulostikin ihan liian hyvältä.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joo,ihan perseestä ku siinä on vaan 5 videoo/ohjelma!!ja kuitenki jotain hittilistasontaa.pöh. olis kiva et ne 5 videoo olis sit kans monipuolisia,että ei pelkästään gimmel,nelly,t.a.t.u-linjaa.... ::)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

Lainaaolis kiva et ne 5 videoo olis sit kans monipuolisia,että ei pelkästään gimmel,nelly,t.a.t.u-linjaa.... ::)

niin mutta sitten se ei enää olisi LISTA. juunou, hit music!!1

Kristalliprinsessa

Joo, listahan se on ohjelman nimikin, joten listamuzakkia siellä sitten näytetään.
Sattuiko muuten kukaan katselemaan ko. ohjelmaa, itseltäni jäi väliin perjantaina. Ois hauska tietää, että minkälainen ohjelma se sitten olikaan.

Ja videosta vielä, että se kyllä näyttää aina vaan paremmalta joka katselukerran jälkeen. Aluksi se vaikutti tosi huonolta, mutta nyt se on jo ihan jees video.
Ja kaikilla jotka videoita haluavat katsella, niin tsekatkaahan moon tv:n videoraati, siellä näytetään muitakin kuin listavideoita, ja ohjelma on muutenkin ihan loistava  ;D
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

vik

niin joo, Videoraadissahan oli Jumala-video.
kerrottakoon niille jotka eivät sitä nähneet, tuli jaetulle ykkössijalle, Ville Leinonen antoi kymmenen pistettä kun dikkasi lyriikoista mutta ainakin Joel Melasniemen mielestä oli lyriksit huttua ja Heinielle (Bitch Alert) muistaakseni tuli Yö mieleen koko kappaleesta.

sinänsä outo juttu, ettei kukaan niistä maininnut lainkaan sitä, että tuo video ei nyt ollut Tuukan ohjaama. tai siis jotenkin luulin että esim Jasse olisi sen tajunnut.

Kristalliprinsessa

Mä kans aattelin et joku sen ottais puheeksi, ettei video ollu Tuukan tekemä. Mutta eihän Jasse ollu nähny videota ollenkaan aikasemmin, niin se ei varmaan tienny siitä oikeen mitään. Siis että miten se on tehty ja miksi se ei ollu Tuukan tekemä ja näin. Olisin kyllä luullu ei ois tienny.

Mutta ihan hyvät pisteet tuli. Itse olin aika yllättynyt, varsinkin kun Ville Leinonen anto niin hyvät pisteet. Ois jotenkin oottanu ankarampaa tuomiota noilta ihmisiltä, mutta hyvä näin.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.