Apulannan keikka 18.12. Helsingissä??

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:40:33

« edellinen - seuraava »

Pirun_morsian

Niin tota levy-yhtiön sivuil oli et Apiksel on keikka 18.12. Stadis.. mut missäköhän se on, onks sinne ikärajaa, mistä saa lippuja???

Vilkku

Joo, kattelin itte samaa. Ehkä paikka ei oo varmistunu tai jotain, kun eivät oo sitä vielä ilmottaneet. Mutta onhan siihen vielä aikaa, varmasti tulee lisäinfoa sitte...
[ -You should see my scars- ]

Pirun_morsian

Kuhan nyt ilmottaisivat ajoissa et liput, kyydit jne...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

samaa mäkin mietin!jos saatte tietää jotain ni ois kiva jos tänne ilmottelisitte! :) mäkin yritän ettii jotain tiedontynkää...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Pirun_morsian

mäkin oon ettiny kaikkee tietoo, mut mitää ei tunnu lötyvän.. toivottavasti se ei nyt oo joku yksityistilaisuus/K18...

Vilkku

Joops... Onpi tuo keikka näköjään Gloriassa. Ikärajaton, mutta lippuja jaetaan vaan Suomipopilta, eli niitä ei voi ostaa.
[ -You should see my scars- ]

2 + 2 = 5

vissiin nolla promillea, mikä on tosi perseestä. djesko.comiin olis kuulemma tulossa lippuja joskus tässä "jakoon" tai sit jotain kilpailustydeemiä. käykää glorian sivuilla, lisää infoa.

Pirun_morsian

JEAH! me päästään "sneikkiksen" kaa glorian keikalle!!!  :D en malta oottaa.. enää 5 yötä...  :D

Silti_Onnellinen

Voititko liput glorialle?....
Höh. miks mä en voita ikinä mitään....? Vituttaa...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Petra

Niille epäonnisille tiedoksi,jotka eivät lippuja ole mistään voittaneet: Huuto.Net:issä on myynnissä kaksi lippua Glorian keikalle!Hinta vaivaiset 22e (tällä hetkellä siis). Kipitä huutamaan omasi pois!

2 + 2 = 5

8)
meikku voitti liput djesko.comista. olin unohtanut jo koko kilpailun, mut eilen tulin iltapäivällä kotiin ja ne liput lojui oven aukaistuani siinä mun edessä. oli ihan kiva ylläri.

levarin apulanta msg-boardilla ja levari-boardilla jengi myy lippuja, ja sitten todellakin siellä huuto.netissä.

Snake

Toi voittamis tsysteemi on kyl aika syvält.Sinne tulee sit semmost porukkaa joita se keikka ei ees pahemmin kiinnosta.Yks mun tuttu osallistu siihen kisaan iha muuten vaa ja voitti liput.Yritti sit myydä niit mulle,mut mun sisäänpääsy on jo varmistettu ni en ostanu...Sinne on tulos kuulemma semmoset 1000 ihmist :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

happyturtle

eihän se ole mikään nollanprossuualkoholiaveressä-tyyppinen juttu?? selvinpäin olet pop, kännissä olet rock! tai siis mä en haluis, että kukaan tulee mun ja mun viinipullon väliin.

mustavalkoinen

Voi herranjumala, on se niin vaikeaa psyä yksi ilta alkoholipaukkujen ääreltä pois.

Kyllä on ihme, jos selvinpäin ei osaa/uskalla pogoilla apiksen keikalla. Selvinpäin katsokaas kun tulee sitä adrenaliinia vereen, niin kyllä taivaat aukenee. Ja vitun paljon paremmin kuin viinan kanssa löträillessä. Ilman viinaako hauskanpito on vaikeaa/mahdotonta?

T. Itse 18 v, juon n. 2-3 krt/vuosi.

Ps. Älkää ottako tätä minään machoiluna/saarnana, mutta kyllä tommoinen pistää vihaksi.

Silti_Onnellinen

no niin...tänään jotkut onnelliset pääsee pogoilemaan..  :'( että mua ottaa päähän! Kertokaa multa terveisiä  :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.