Miksi porissa ei käy apulanta?

Aloittaja mansikki, tammikuu 02, 2003, 05:55:20

« edellinen - seuraava »

mansikki

:'(
Yhyy! POri on pienen pieni paikka mut silti ei meitä saa unohtaa joten apulantaa heti tänne! >:(
ja tot. noin
onko hesas tai jossain jotain paikkaa jossa ois apulanta härää? ???
 :Dkiitti.
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.

Silti_Onnellinen

heh. joo oishan se ihan kiva jos pojat eksyis joskus sinne... olis ainakin yöpymispaikka tiedossa  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Huh huu.. Eihän ne kaikkialle voi keretä. Kyllä varmasti Porista löytyisi yleisöä Apulannalle, mutta niin varmasti löytyisi myös muutamasta sadasta muusta kaupungista ja kylästä. Eihän sitä ikinä tiedä mihin tulevat, mutta eivät kyllä sitä itse myöskään päätä.
[ -You should see my scars- ]

mansikki

:o haluasivatko muutkin poriin apulantaa?!
wau..
noh, eiväthän kaikkialle voi keritäh mutta se on kait sitten mun toive ja mooooonen mun kaverin ja epä kaverin toive ;D
*outo hymyn tapainen ilme*
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.

wicked.

oishan toi kieltämättä kivaa, mutta Porissa ei ole kunnon keikkapaikkoja.
eikä täällä nyt mitään muitakaan bändejä käy. (en laske huonoja ja 'pieniä')
ja nehän käy Kokemäellä tässä lähellä. joskin se on ikärajallinen.

Silti_Onnellinen

Apulanta käy paljon pienemmissäkin paikois, ku Pori...
aika surkeeta, jollei siel tosiaan oo kunnon keikkapaikkaa.. Tehkää valitus.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

wicked.

toi otsikko on muuten hassu. mulle ainakin tulee semmonen olo että "miksi teillä ei käy pankkikortti?" no joo.

onhan täällä silleen keikkapaikkaa, mutta siellä käy vaan jotkut huonot kuten Velcra, Lab ja 69Eyes. ja mä ainakin olen sinne vielä ainakin viisi kuukautta liian nuori.

eihän se silti kalliiksi tule, jos lähtee vaikka Tampereelle keikalle, juna maksaa opiskelijalipulla edestakaisin semmoset 15 euroa. tosin ei sieltä niitä junia öisin tule. :D

-luay-

Tampereella tosiaan nuita apiksen keikkoja on... Ite käyn usein Treella, mutten koskaan ole sattunut sinne oikeaan aikaan... Kesällä varmaan pääsen keikalle vihdoin ja viimein... Mukava on tuo Heinolan ilmaskeikka aina kesällä... Sinne on niin lyhyt ajomatka... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

mansikki

hienoa ihmiset..
mutta.. niin.. onko niihin tampereen keikkoihin yleensä ikä rajaa?
ja mikä.. (pakko myöntää otsikko kuulostaa miksi porissa ei käy pankkikosrtti) :P
*mie oon ihan hassu*
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.

-luay-

Se vähän riippuu keikasta, joskus on, joskus ei... En ole Tamperelainen, joten en tarkkaan osaa vastata, mutta jos joku Tamperelainen osaisi tuohon vastata...?? :)

Kristalliprinsessa

Tamperelainen en ole, mutta usein olen siellä Apulannan keikoilla ollut. Yleensä (tai sitten ei) Pakkahuoneen keikoille on k-15 ja "baari" alue erikseen. Eli ei tarvitse olla kahdeksaatoista vuotta. Kesän festarikeikat, nimenomaan tampereella, ovat sitten asia erikseen, joskus nekin ovat ikärajattomia, ilmeisesti melko monesti. En väitä olevani oikeassa, minä vain muistan näiden asioiden olevan näin.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

vik

joo, Pakkahuoneella ainakin on noin ja siellähän Apulanta yleensä on jos Tampereelle tulee. Tammerfesteillä en ole ollut, mutta ainakin viime kesänä mun kaveri (14 vee silloin) oli siellä Lantoja kahtelemassa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

-luay-

Tammerfesteistä on ihan pakko tähän väliin heittää, että tulevana kesänä pääsen toivon mukaan ihka ensimmäisille festareille, juuri Tampereelle... :)
Ja niin tosiaan, pakkahuoneella on erikseen baarialue, joka on k18, mutta varsinaista ikärajaa ei muistaakseeni ole (ainakaan en ole kuullut) pakkahuoneella ollut (Apulannan keikoilla).
Korjatkaa taasen, jos olen väärässä (olen sitä usein). :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.