Nivalan Tuiskula?

Aloittaja Wanda, tammikuu 08, 2003, 12:55:46

« edellinen - seuraava »

Wanda

Tulisivat pian sinnekkin...Ei kenelläkään ole mitään salaista tietoa millon? :-[
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Snake

Eikös siellä päin varastettu ne Tonin hienot lasit...? :P
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Wanda

Joo. Ja CMX:n roktaiteilijan puhelin ja rahat. Hullua porukkaa, mutta hyvä lava.

Wuokko

jees, tuiskula rulettaa vaikka vaan läheltä olenkin ja vaikka ilkitöitä ollut... :o Joo, ollu monia..öhöhm.. hienoja kokemuksia siellä...  ;D kyllä jos apis tulee keväällä (pakko tulla!!!!) niin I`ll be there.......!

2 + 2 = 5

missä on nivala? keski-suomessa, pohjanmaalla???. kuulostaa pohjanmaalta, en tiedä miks.

-luay-

Nivala on kyllä hirmu tutun kuulonen paikka, mutta nyt ei ainakaan tuu mieleen, että missä päin saattas sijaita...
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Wanda

Niin olen minäkin... :-/ Törkeetä porukkaa sellaset, jotka varastelee tavaroita!*Hyi* Varmasti minäkin ilmaannun sinne, jos vain sattuisi enää herrat tulemaan sinne.. :-[

Wuokko

juu, nivala on tässä pohjanmaalla... monet rokkarit tykkää kuulemma keikkailla nivalassa, oon lukenu nuita kirjoja, esim, poppologia ja nupit kaakkoon Elmu 10 vuotta. yks tuttu on räpsiny apiksen jätkistä hauskoja kuvia siellä tuiskulan takana päivällä.. mä en tajuu millä suhteilla se on saanu järjestettyy sellasen...??!  ;D epistä, näin ne kuvat vaan... ne oikeen poseerasi.. ite en oo nivalasta, vierestä..  ;) tulispa apis sinne keväällä!! ja cmx ...  :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.