Hiekka.

Aloittaja vik, syyskuu 25, 2002, 04:59:42

« edellinen - seuraava »

vik

"Apulannan 'Hiekka' -albumin biisilista
Apiksen 8.11. ilmestyvän levyn biisilista vihdoin julki:
1. Hiekka,
2. Hippo,
3. jumala,
4. Faarao,
5. Valas,
6. Hetki,
7. Saasta,
8. Onttosydän,
9. Lihaviihde,
10. Kolmiolääke"
[Levy-yhtio.com]

ai. Lihaviihde ainakin vaikuttaa mielenkiintoiselta. innostuin 'jumalasta' ensin kovin paljon, on vaan niin hieno nimi kappaleelle, mutta taitaa olla Hidas..?

heh. Valas on kuitenkin Mato2. Madon kohdalla huudetaan vaan "valas!".
joojoo olen väsynyt mutta toi kävi mielessä jo.  :D
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


laiska-wicked.

ja ovat nyt sitten tälläkin etusivulla.
eäärg.
ei olleet kun kirjotin tekstini, tietäkää se.  :)

Vilkku


Uskomme sen, olit eka :)

Mulle tulee Onttosydämestä mieleen CMX. En tiedä miksi. Tietääkö joku muu ?

Väsynyt täälläkin.

Tuli sellanen olo, että tahtoisin kuulla noi kaikki biisit nyt heti. Olen kai hiukan kärsimätön.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Hippo kuulostaa hauskalta ja samoin toi lihaviihde. :) oot oikeessa vilkku,onttosydämestä tulee tosiaanki mieleen CMX!who know why..?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

sellanen olo, että Lihaviihde on Hieno Kappale.
toivottavasti oikeastikin. ihan asiallinen varmaan, nimi lupaa paljon.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


kreisi_greippi

hmm..sanon minä.
en oikein tiedä mitä mieltä olen noiden kappalaiden nimistä...en ainakaan vielä. biisit on varmasti hyviä (millonka ei?) mutta...no sen näkee (tai kuulee) sitten.
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mikä on kolmiolääke? ::) mä oon jo niin innoissani nosturin keikasta että näin viimeyönä ihan sairasta unta liittyen siihen.. ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku


Jos lääkepurkin kyljessä on kolmio, niin sen vaikutuksen alaisena ei saa ajella autoa. Eikä varmaan mitään muutakaan. Eli pistävät hiukan sekaisin tai nukuttavat tai jotakin.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

selvä. :) damd.mistä löydän hienon talvitakin?(liittyy taas hirveesti aiheeseen.. ;)) älkääkä sanoko et hennesiltä,jim&jillistä tms!mä en tykkää niistä...!!sanokaa jos tiedätte joku hyvä kirppari hesasta?ku oon ens viikol menos sinne...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

juGe

Lihaviihde on salettiin se levyn rähinäraita.. noo ei mulla muuta.. ja saatoit olla wicked eka.. ei voi tietää.. ;)

vik

LainaaLihaviihde on salettiin se levyn rähinäraita.. noo ei mulla muuta.. ja saatoit olla wicked eka.. ei voi tietää.. ;)

samaa olen miettinyt, tuskin se mikään slovari ainakaan on. uskon, että hemmetin hyvä.
ja minä todellakin OLIN eka, siitä ei tingitä!  ;)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

Tuntuu että Hippo on pogoilubiisi isolla P.llä. :) tai sitten ei... :D
Jumala on hidas.Kolmiolääke on joku härö.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti Onnellinen

 ;D Se Hippo kuulostaa lupaavalta ja samoin se faarao... Jihaa... :) heh.heh. *hik*

KatjaRock

Njääh. Minä en kauheasti ole jaksanut miettiä koko tulevaa levyä. Jotenki sitä vain on varma, ettei se hakkaa AKKM:a. Älkääpäs sitte taas käsittäkö väärin, mielenkiinnolla silti venailen. :)
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Jepulisjee.Mun frendi oli kuullu kännykän kautta kun apis oli studiossa soittanu hiekkaa ja se oli kuulemma tosi hyvä!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.