Heinolassa jyrää 2003

Aloittaja Snake, maaliskuu 04, 2003, 03:29:21

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Luay,joo nähdään ellei sokeeks tulla!mutta jos tullaan ni törmäillään! ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

~Niina-Maria~

Luay, mulla yhtä ihana tilanne ku sulla...asun kanssa Lahdessa!!  :) Ja poikaystin kanssa ollaa suuniteltu että lähettäis heinolassa jyrää tapahtumaa..eipä tule juurikaan matkakulujakaan ku omalla autolla mennää.  :)

kilpikonna

en oo tulos kai heinolassa jyrääseen, koska oon sillon siel ylex risteilyllä. onhan seki aivan mahtavaa, mut apulanta jää väliin.  :-/

mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

vik

mäkin meinasin ensin haluta Ylex-risteilylle, mutta siellä ei ole muuta kiinnostavaa kuin Tehosekoitin enkä varsinaisesti tykkää hengailla laivalla, niin olisi tullut jotenkin turhan kalliiksi sitten.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

-taru

Mä aattelin mennä sinne Heinolassa jyrää 2003 jutskaan mut ku osais eksyy siellä oikeeseen paikkaan ku en oikein tunne kaupunkia :(
Ja suuntavaisto on mitä on :(

Faarao_82

-Taru:

Et sä sinne mitään eksy kun sä mun kanssa sinne kerta meet..
se mun kamu Niina asuu Heinolas(joka saattaa tulla sinne meidän kanssa)..et Niina ainakin tietää minne pitää mennä :)

Ja osaanhan mäkin liikkuu Heinolassa suhteellisen hyvin kun oon Kahtena kesänä aiemminkin ollu siel :)

-taru

Faarao:
Kyseessä olen minä ja minä olen tälläinen säheltäjä ja täystuho!!
Multa onnistuu kaikki eksymiseen liittyvä:)

~Niina-Maria~

Hei, ei se Heinola nyt niin iso kaupunki oo  ;D
Niin ja ainahan sitä voi kysyä neuvoa!  ;)

-taru

Joo, mut hei mä oon meinannu eksyy suonenjoella tai mä tavallaan eksyin,ku lähin sooloilemaan siellä.. olin vähän vaan juonu..
Sit soitin silloiselle poikaystävälle et mä oon täällä jossain missä on keltaisia taloja tai jotain..
Vähän jengi repes,mäki sitten jonkun ajan päästä ite :)

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

YleX:n järjestämä risteily, olikos se just sillon 1.6 ? Tehosekoitin esiintymässä ja mitähän siellä oli... Fintelligens ja Darude.
[ -You should see my scars- ]

~Niina-Maria~

Taru: Kaikki on ilmeisesti mahdollista!  ;D

-taru

Nii ainakin mulle :)
Nyt kyllä osaan nauraa tapahtuneelle..
Mulle aina välillä sattuu marginaali mokia,mut harvemmin pikku mokia :)

minerva

heinolaan päin matkaan minäkin sunnuntaina.

vähän jännittää, kun ensimmäinen lannan keikka edessä.

Vilkku

No kertokaahan nyt millanen keikka oli ? Mitä biisejä tms ? Ite olin töissä ni ei päässy tänä vuonna lähtemään :/
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.