Ruisrock.

Aloittaja vik, toukokuu 06, 2003, 04:06:05

« edellinen - seuraava »

hensi_apis_fani

kyl se mun mielest sunnuntaina on ku joka paikas nii on lukenu...tai no joka paikas mist oo lukenu niit esiintyjii...mut en yhtää pistäis pahaks jos se oiski lauantaina ku oon siel vaa lauantaina...:)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Snake

Ruisrockin julisteis lukee et Lanta esiintyis lauantaina,mut netissä kumminki et sunnuntaina...eli kumpana päivänä esiintyy oikeesti ???
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Snake

Soitin just infoo ja ne sano et Apis on siirtyny lauantaiks....Voi perkele! Meil on liput sunnuntaiks eikä niitä vaihdeta >:( Pitää kai yrittää myydä....Jos joku haluu ostaa ni mailailkaa!!!
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

hensi_apis_fani

no mun kannalt se on taas iso JEEEEE!!!!!!!!!koska meitsi menee sinne vaan lauantaina...:)helmi!!!

Silti_Onnellinen

heh. vähäks mageeta. lauantaina olikin parhaat bändit..
ei olis kannattanut tilata niit lippuja vielä... mut mä en viel oo niit tilannukkaan... hee.
no kai ne koht pitäis.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hensi_apis_fani

heh...no mä meen kans sinne lauantaina ja ostin liput jo aika kauan sitte...:)kyl mä on hyvä!!!:)

vik

Oi, kiva että vaihtui lauantaiksi. Vähemmän pelkoa että mene päällekäin jonkun tosi tärkeän kanssa ja jaksaakin paremmin. :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Silti_Onnellinen

Kyl se arska paistaa risukasaankin ;)
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

JenniThaApisFAni

paistaa paistaa!!!;)
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

juu sinne saa paistaa koska...no nii en nyt keksi mitää syytä...':)

moro!!
ruisrock on ohi ja olo sen mukane!!
mut apulannan keikka oli super ihana mahtava loistava PARAS!!
te kaikki ketkä olitte siellä ni pistäkää mielipiteitänne koko ruisrockista ja Apulannan keikasta!!tää kone ei anna mun kirjautua sisään ni oon nyt vierailijana...=/

hensi_apis_fani

on se ohi...harmi koska ois se voinu pitempääki jatkuu...apulannan keikka oli kyl tooooosi mahtava ja se meni tooosi hyvin....ja mä tykkäsin muutenki olla ruisrockis....mut himilt mä ootin vähä enemmän...ja sit toi don jonnson big band(en tiä kitjotinko oikein)ni niitten keikka oli kans toooosi hyvä...oltais päästy sinne takahuoneeseen jos oltais jääty venaa hetkeks ku mun siskon kaveri soittaa siin...no joo mut siel oli mahtava meininki....olin muute sunnuntainaki vaik piti mennä vaa lauantaina...heh...

vik

Olipas tämän kesän ensimmäinen oikeasti tosi hauska Lantakeikka. Järjestimme ensin kahden hengen moshpitin (vai onko moshpit sellainen, jossa riehutaan ja hypitään. kun moshaus on ihan eri asia mutta kun ää. enivei.) josta se laajeni yli kymmenen hengen moshpitiksi. :D Jalat oli tappokunnossa ja soittivat Mitä kuuluun, loistavaa.
Tosin laskelmieni mukaan yhteensäkin biisejä oli vain seitsemän, joka on kovin vähän.

TS:n festarimeininkiin yleisön osalta olen entistä pettyneempi, pääsin eturiviin 10 min ennen keikkaa täysin ongelmitta ja laimeaa oli. Vallan kiva keikka silti, ei siinä mitään.

Manicsit oli mahtava, ja voi sitä Nickyn hymyä. :) Olin vain kuolla aurinkoon.

Sweatmaster on edelleen mahtava ja Fleimarit ja Mew oli tosi nätti jne jne.

Oli tosi kivaa, mutta lauantai-illan osalta kyllä järjestelyt kusivat. Niin ja Him oli hiton tylsä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

hensi_apis_fani

joo se oli hyvä...juu lauantaina ensinnäki bussit oli aivan saatanan kaukana...liian kaukana...mulla oli jalat nii kipeet en ois ollu iha sama jos oisin poikkassu ne jollain kirvellä...muuta muuten siellä oli tosi khivaa....!!!

Silti_Onnellinen

Tosi mahtava keikka!
Mua vaan ottaa päähän, ku jotkut inisee et "hei älä hypi, ku sä tallot mun varpaat!"
Pitäiskö siellä sit seistä kiltisti riveissä, ettei vaan kolhi ketään. Menis sellaset tyypit sit jonnekkin vähän kauemmas.
Kyllä Apulanta on kova bändi!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.