Menettekö..?

Aloittaja Lerppa, elokuu 09, 2003, 05:41:44

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Aiotteko vielä tänä kesänä mennä kuikuumaan Apista jonnekkin?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Johanna

Tekis kyllä mieli, mutta ei taida olla aikaa ja rahaa. Aijotkos saä mennä vielä jonnekkin hillumaan?

-luay-

En enää kesällä, mutta kun pojat ilmeisesti ovat marraskuussa tulossa Lahteen, niin se keikka kyllä kiinnostaisi... Saisi vaan itteesä niskasta kiinni ja kävis Sibbetalolla lippuja kyselemässä... Jos jollain muuten tuosta keikasta olisi hinta-arviota tm. niin kiitos... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

wicked.

Heinolan kesäteatterille tossa 23.8 menen joo ja sitten seuraavaksi Nosturille lokakuun viimoisena.
'Muuten taitaa kyllä jäädä syyskiertue vähäiseksi osaltani kun alkoi köyhä, itsenäinen opiskelijaelämä ja pitää Musekin päästä tsekkaamaan.

Vilkku


Mulla on samat. Ens viikolla Heinolaan ja sitte Nosturiin lokakuussa. Ja Muse todellaki, sinne on jo lippu. Hirveetä vauhtia meni muuten nekin varaukseen.
[ -You should see my scars- ]

wicked.

Hei tiedätkö miten mulle kävi Musen kanssa? Koko hiton kesän hehkutin sitä tulevaa keikkaa, kun en ole ennen niitä livenä nähnyt ja tiesin koska pitää liput tilata jne jne.
Sitten 11.8 muutin toiseen kaupunkiin ja 12.8 (jolloin liput tulivat myyntiin) alkoi koulu, oli ihan hitosti kaikkea hässäkkää ja UNOHDIN. illalla sitten paniikissa lippupalvelussa käymään, olin varmaan aika surkuhupaisa näky kun itkin keskellä Tampereen keskustaa tajuttuani että se on loppuunmyyty. Sitten vihasin itseäni ja olin jo melkein valmis myymään jonkun Lavuaarista-liven että mulla olisi huuto.netistä varaa lippu hankkia mutta mun iskä oli maailman ihanin ja kertoi että ne vetää toisenkin keikan ja sinne se varasi mulle lipun heti kun tulivat. <3

Ihan posiitivista, jos vain saan matkoihin varaa voin mennä lauantaina Poriin katsomaan Lapkoa ja Disco Ensembleä ja sitten sunnuntaina tonne. Showtimekin on jo yhdeksältä niin pääsee Tampereellekin hyvin ja tuurilla jaksaa kouluunkin aamulla. (so not)

Mutta joo. Idiootti olen. :(

jouhu

Tiedättekö muuten onko pojat tulossa Joensuuhun tai jonnekin sen lähettyville?!

Wanda*

Joensuu ei ole Nivalkan lähellä. Sinne ne ainakin tulee 8.11.03. Tuiskulan sivuilla ainakin oli jotain sellaista.

wanda*




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.