Apulanta ja sinfoniaorkesteri Heinolassa

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, tammikuu 08, 2003, 03:50:48

« edellinen - seuraava »

kilpikonna

kiitti,wicked. en mä edes tienny et se maksaa. taidan olla vähän tyhmä.  :P
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

HeikkiH

Toihan ois melkein niiku taivas...
Sais vaan jonkun mukaan tonne matkalle tai siis keikalle...

Ei sitä yksin uskalla Heinolan hullujen keskelle matkustaa tämmönen väsynyt nörtti.
Se siitä sitten...

Snake

Kyllä sieltä seuraa löytyy ku menee vaa juttelee...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

004

joo konsertti on 23.8 ja liput (14e)kannattaa varata etukäteen koska parhaat paikat on menny jo kun kävin katsomas heinolan sivuilla ja varasin itselleni lipun!!!:)

vik

Hei, monikos tuolla nyt sitten oli? Mitä olitte mieltä?

Voisin todeta, että mahtavalta kuulosti. Ensinnäkin jo se, että kuultiin muutamia biisejä joita ei kesällä ole soitettu (Tuhka & Veri, Onttosydän, Ruhtinaat...) oli hiton hienoa, ja kun tuohon lisätään se monipäinen sinfoniaorkesteri, kauniita jousia ja vaikka mitä, niin ooh. Oli kyllä kaunista.
Taisi olla iso juttu sekä yleisölle että bändillekin, Wirtasta ainakin silminnähden jännitti melko suuresti ja keikan jälkeen Simo totesi että olipas tunnekuohua. (kertoi muuten myös, että tuo äänitettiin ja livelevyä on suunniteltu. toivotaan siis että äänitys onnistui niin olisi mahdollinen tuo.)
Siellä ne oli puvut päällä lavalla (paitsi Tontskalla nahkahousut ja muuta taiteilijasälää :)) ja näyttivät joiltain pikkupojilta kevätjuhlassa saadessaan kukkasia siellä keikan jälkeen lavalla.
Niin ja encorena tuli vielä suurten aplodien takia jumala, joka oli samassa setissä jo soitettu kertaalleen.

Noh. Siinä selostusta niille jotka eivät paikalle päässeet.
Millaisia tunnekuohuja kokivat muut yleisössä olleet?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Nyt kyllä harmittaa ihan älyttömästi!!!! =(
Olis siistii käydä kattoo toi pläjäytys, mutta, kun ei voi, niin ei voi. Kertokaapas sitten tunnelmia, kun ootte palailleet sieltä...

Snake

Joo oli kyllä tosi loistavaa.Iha kylmii väreitä tuli kuunnellessa:)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

Mä olin ihan kikseissä koko eilisen :)

Siis aivan älyttömän hienoa. Ensin meinas naurattaa kun Hiekka lähti sillä soittimella jonka nimeä en nyt millään keksi :P Se kuulosti aluks tosi koomiselta mut parani kyllä paljon. Oli kivaa että tuli myös just esim. Tuhka ja veri joka muuten kuulosti todella hyvältä. Sitte esim. Saasta, josta mä en oo oikein ikinä oppinut pitämään, niin kuulosti hienolta jousten kanssa. Ai jai.

Mulle jäi oikein mieleen, kun vesi piiskas sen teltan kattoa silleen rytmikkäästi ja valui alas sen reunoilta ja sitte Hallaa alko ja mä painoin peukalon kiinni toiseen ranteeseen ja hymyilin. Myönnetään, on aika vahvoja tunnesiteitä tuohon kappaleeseen.

Mä kuulin kans, että joku puhu siellä ulkona, että varmasti nauhottavat ja tekevät livelevyn. Se olis kyl kiva.

Se oli kiva kun aina Odotuksen kertsissä Sipe nous sieltä pleksin takaa lyömään niitä lautasia :)

Ainoa negatiivinen asia mitä mulle jäi sanottavaks ei sekään koske esitystä vaan vieressä istunutta poikaa, joka olis kyllä varmaan kestänyt olla ilman sitä tupakkaansa sen keikan ajan.

Adrenaliinikiksit oli kyllä valtavat. Keikan jälkeen mun turpomörkösadetakki päälle [ei kukaan sattunu sitä näkemään ? Sellanen ihan valtavan iso sininen sadetakki :)] ja isovanhempien kaupunkiasunnolle siihen puolen kilsan päähän myhäilemään.
[ -You should see my scars- ]

yzeR

Todella mahtava tapahtuma!
Jousisovitukset olivat todella upeita. Odotus oli kaunis ja Hallaa oli mahtava kuulla pitkästä aikaa. Saasta ja Ruhtinaat olivat aika erikoisia vetoja jousitettaviksi, mutta hienolta kuulostivat nekin.

Kappalelista:
Hiekka
jumala
Tuhka Ja Veri
Kadut
Maanantai
Hallaa
Ruhtinaat
Odotus
Saasta
Onttosydän
0010
Anna Mulle Piiskaa
---
jumala

Jos joku nyt jostain syystä haluaa keikkaa kuunnella, niin täältä löytyy jotain lyhyttä pätkää: http://www.sunpoint.net/~yzer/sa.html

vik

Lainaa
Mä olin ihan kikseissä koko eilisen :)

Ensin meinas naurattaa kun Hiekka lähti sillä soittimella jonka nimeä en nyt millään keksi :P Se kuulosti aluks tosi koomiselta mut parani kyllä paljon.

Se oli kiva kun aina Odotuksen kertsissä Sipe nous sieltä pleksin takaa lyömään niitä lautasia :)

Adrenaliinikiksit oli kyllä valtavat.

joo, mekin purtiin huulta Hiekan alkaessa. tuntui että kaikkia huvitti ensin, mutta kun siihen tottui niin oli mahtavaa.

Simo näytti kauhean juhlalliselta aina kun se nousi lyömään niitä lautasiaan. :D

Tunnekuohu oli suhteellisen suurta joo, kuulosti niin hienolta ja sitten tosiaan kun taisi olla iso juttu sedillekin.
Ehdottomasti hienoin musikaalinen kokemukseni.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Voi, vitsi, kun mäkin olisin halunnu olla siellä....*harmittelee hyvin suuresti*  Mä oon oikeesti kateellinen teille jotka olitte siellä. Tälläkin hetkellä, kun luin noita teidän kokemuksiani, istun kateudesta vihreänä. Mutta eiköhän se tästä...
*harmittelee vielä sitä, kun ei ole nähnyt apiksia yli vuoteen ja olisi tarve tähdä pojat*

Lerppa :)

Vilkku, sen soittimen nimi on fagotti :)
Ja kyl oli niin LOISTAVAA!!!! Ahh! Oon vieläkin ihan täpinöissä :) Kuuluukohan sateenropina paljonkin mahdollisella live levyllä... :) Nyt oon viikon ilonen ku oli niin tolkuttoman hienoa siellä :):) Ja tosi mukavia ovat faneilleen, monet muusikot ei pahemmin paschaakaan välitä...
Oli kyllä aika läppä että muilla oli puvut muttei Tonilla, toisaalta sille ei kyllä puku sovikkaan. Parta-Sami ei ollu osannu tehdä krakasolmua :) hih :)

Oli kyllä... ai että!!! Mä tykkäsin :) Oli vähän ennakkoluuloja sen sovituksen kannsa, mutta se olikin tehty erittäin taidokkaasti, alku kyllä vähän nauratti kun sillä fagotilla alottivat, oli vissiin tarkotus säikäyttää katsojat (hyvin onnistuivat) :D
Oon aina pitänyt sinffonian mahtavuudesta, mutta inhonnut sitä musiikkia mitä ne soittaa, joten tämä oli kyllä parasta!!!! *täpitäpi* :D:D

aurinko

sainpas minäkin itseni tänne kirjattua(:

mutta niin.itse olin myös tuolla heinolassa ja olen kyllä samaa mieltä muiden siellä olleiden kanssa että se oli hienoa.todella mykistävää.ja se vesi sade oli vain hieno lisäys siihen.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.