Ankkarock

Aloittaja Silti_Onnellinen, heinäkuu 22, 2003, 07:29:29

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Ei ne koko biisiä "vielä on kesää jäljellä" vetäny.. Toni laulo vaan sen kohan "vielä on kesää jäljellä" :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

embuzke

Tää tulee kyllä nyt vähä myöhässä mutta voi voi :)
eli ankkarockin keikka oli kyllä aivan mahtava!
varsinkin keikan jälkeen Toni oli niin ihuna!! :)
mä en unohda varmaan ikinä sitä päivää!
se mua kyllä harmittaa ku en sinne heinolaan päässy kattoon ku ne soitti sinfoniaorkesterin kanssa :(
mutta innolla odotan lokakuun keikkaa!!

Silti_Onnellinen

en mäkään sinne sinfoniaan päässy..
millanen se oli? varmaan jotain sanoin kuvaamattoman upeeta  :)
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

punainen

Siis Ankkarockin keikka oli aivan mahtava!!!Ja sen jälkeen mä kiljuin ihan teininä poikia tuleen antaa meille nimmareita... niin teininä et mun äänihuulet tulehtu ja en pystyny puhuun kolmeen viikkoon... :( Mut oli se sen arvosta, kun Toni näytti meille persettään ja kaverinin nappasi kivan kuvan siitä ;)Ja kaikkki tuli meitä morjenstaa ja Tuukka lainas mun punasta kynää ja Toni oli niin ihanan rauhallinen ja poseeras meille tosi sexysti :P Oli niin ihana päivä kaikin puolin! Kiitos pojille siitä :-*Sen muisteleminen piristää pimenenivä syysiltoina.

Kuinka moni täältä foorumist oli siellä?

Lerppa*

btw

siis se toni on niiiiiiiiin iiiiiiiiiihana...
Lainaamä kiljuin ihan teininä poikia tuleen antaa meille nimmareita... niin teininä et mun äänihuulet tulehtu ja en pystyny puhuun kolmeen viikkoon...quote] <- tollasii ihmisii ei jaksa, kommentteja?

emmi

juu siis se et Toni näytti persettä :)
uuh, kyllä sillä on hyvä perse ;)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Hahaa, ai mua ei jakseta täällä! kaikki luulee et oon sellanen teinikirkujafanifanitoni-iiiiikteini kun oon kertonu et äänihuulet meni vähän paskaks siellä, mut en voi sillle mitään et elän tunteella.Jos mua itkettää, mä itken. Jos mua naurattaa,mä nauran. Jos mua laulattaa,mä laulan.Jos mu kiljuttaa,mä kiljun.Jos se jotain ärsyttää, antaa ärsyttää! Suosittelisin sullekkin rennompaa otetta elämään ;D

Silti_Onnellinen

olis se tosiaan kyllä aika dorkaa seistä kädet puuskassa keikalla jalat liimattuna lattiaan ja suu piukasti kiinni. Kunnon mummo meininkiä.
mäkin myönnän käyttäytyväni tosi teinisti keikoilla, mutta se on kiwaa...

rautalintu

Mitä mummoa siinä on että seisoo paikoillaan ja kuuntelee musiikkia? Yleensä silloin jos riehuu ei voi niin hyvin keskittyä kuuntelemaan kappaleita. Eihän se kuuntelu tietenkään aina ole pääasia keikoilla... Minä kyllä mieluummin kuuntelen kuin riehun.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Mäkin aina päätän et tällä keikalla mä nyt keskityn vaan siihen soittopuoleen ja tarkkailen tiiviisti mitä ne pojat siellä lavalla puuhaa...Mutta vielä mitä! Enhän mä voi olla paikallani kun maailman paras bändi soittaa! Se kuulee tempaa mukaan ja kontrolli katoaa. Silloin harvoin kun on oikeesti niin kivaa et on joka solulla siinä mukana niin kai sä mulle btw sen ilon silloin suot! Mun puolesta jokainen diggailkoon tavallaan! 8)

rautalintu

Aivan, jokainen giggailkoon tavallaan! Totta helvetissä saat riehua niin paljon kuin lystäät, mutta ei mun mielestä ole mitenkään mummoa kuunnella välillä!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Totta kai sitä saa olla paikallaan ja kuunnella, sillon tosin voi sattua enemmän  ;D ainaki jos on mun lähellä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Niin. Eli toivottavasti emme satu Apulannan keikoilla toistemme lähettyville ;D No ei kai!

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.