uusi kokoelma?

Aloittaja vik, huhtikuu 04, 2003, 10:37:44

« edellinen - seuraava »

vik

"... Apulannalta on ilmestymässä kokoelmalevy, joka sisältää uusimpien sinkkujen ns. B-puolia sekä muita harvinaista materiaalia. Keikkoja kesäaikaan ei tulla tekemään kuin kymmenkunta kappaletta."
[http://puustock.net]

hmm. outoa, jos pitää paikkaansa. sehän olisi sitten jo kolmas kokoelma, ja nytkin on julkaistu kaksi levyä alle puolen vuoden sisään.
eikä mulla ole varaa mihinkään kokoelmaan ja mulla on jo kaikki b-puolet.  :P
vähän hämmästyttää koko homma.

ja pelkäänpä pahoin etteivät ole Provinssirockiin tulossa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Joo, mä luin ton kans ja pistää kyllä ihmettelemään, että joko taas kokoelmaa. Mitähän tuo harvinainen materiaali sitten on ?
[ -You should see my scars- ]

vik

tekisi mieluummin keikkoja jos on rahat loppu.  ::)
toivottavasti harvinainen materiaali sitten edes olisi jotain liveä, mutta veikkaan että varmaan ainakin Viattomuus löytyy tuolta sitten.
mä en ole kuullut sitä Tonin Hotelli Sointu-biisiä, se voisi olla jees.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Joo se olis kyllä kiva. Vaikka on mulla se videolla ja mp3:na. Tosin siinä ohjelmassa se pätkä, kun Toni veti sitä akustisesti, oli paljon parempi kuin se, missä taustabändi veti mukana.

Paras olla sitte jotain tosi harvinaista kyllä ;)
[ -You should see my scars- ]

vik

no kun mulla ei edes ole sitä videolla. olin itse jossain poissa ja isukin piti nauhottaa, mutta se oli unohtanut.  :(
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini:)

kyllähä tuo ois iha kiwa! :D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joo,kuulostaa ihan hyvältä! :) Mua ketuttaa kun en tota Hotelli Sointu-juttua sillon nähny..prkl.Minkälaisen biisin Toni siinä väsäs?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Snake

Hä hää kyllä mulle ainaki kelpais,mut jos ei nyt ihan vielä:D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

~Niina-Maria~

mä oon kyllä tosi pettyny jos apulanta ei oo kesällä provinssissa!  :(

vik

#9
äh. mulle tulee tosta koko ajan huonompi fiilis.
eihän niitä uusia b-puolia ole edes hankala hankkia, joten en ainakaan minä näe syytä tollaselle. [paitsi jos sitten tulee jotain Tosi harvinaista, mutta epäilen.  :-/]
Teit meistä kauniin taitaa olla vanhin?

eri asia oli Singlet 93-97, kun vanhoista on tehty niin pieniä painoksia.

niin ja muakin harmittaa suuresti jos eivät Provinssiin tule.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Joo, juuri nyt tuntuu hieman rahastukselta. Mutta en tiiä, ehkä mun ei pitäis tuomita ennen kuin tiedän tarkemmin. En oo ees tota tietoa mistään muualta lukenu kuin tuolta sivulta, että onkohan se nyt ihan absoluuttinen fakta ? Että mites olis vaikka pelkkiä superharvinaisuuksia ;)
[ -You should see my scars- ]

Pirun_morsian

nyt tuntuu et noit levyjä tulee kokoajan, mut mikäs siinä  ;)
kyllähän multa muutama b-puoli puuttuukin, joten tää tulee ihan tarpeeseen...

vik

#12
Lainaa
Mutta en tiiä, ehkä mun ei pitäis tuomita ennen kuin tiedän tarkemmin. En oo ees tota tietoa mistään muualta lukenu kuin tuolta sivulta, että onkohan se nyt ihan absoluuttinen fakta ? Että mites olis vaikka pelkkiä superharvinaisuuksia ;)

mä tuomitsen kaiken aina heti ja välittömästi. ;)


Lainaa
kyllähän multa muutama b-puoli puuttuukin, joten tää tulee ihan tarpeeseen...
ei tulisi silti olisi silti edes hankalaa tai kallista hommata niitä nyt jostain. kyllä noita melkein kaikkia näkee esim huuto.netissä.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Silti_Onnellinen

no vittu olkaa tyytyväisiä, kun matskua pukkaa! Ajatelkaapa jotain Darudea, Himiä tai Bomfunkia.. Niillähän on kauheet tuskat uuden matskun kanssa... Tai ainakin niillä menee aikaan, että ne saa tehtyy jotain...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku


No eihän tässäkään mitään uutta olla tekemässä. Eiköhän kuka tahansa pysty kokoelman aika ripeästi pukkaamaan jos siltä tuntuu.

Mun mielestä se vaan tuntuu vähän rahastukselta tällä hetkellä. Voihan sitä sanoa, että ei mun sitä pakko oo ostaa jos vielä myöhemminkin tuntuu siltä, mutta tosiasia on, että kyllä mä ostan kaiken mitä Apulannan nimellä myydään. Mulla on halua omistaa mahdollisimmat monet heidän julkaisunsa, ja musta sitä halua käytetään väärin jos koko ajan vaan pukataan markkinoille jotain, minkä voisin saada muissakin muodoissa.

Mutta, edelleen koetan silti olla tuomitsematta. Sen teen sitte ku asiasta on varmaa tietoa jos sillon vielä on tarvetta ;) Tossa nyt oli vaan tän hetken fiiliksiä. Jos siihen oikeesti tulee jotain todella harvinaista tai muuta niin eihän siinä mitään, hieno homma.
[ -You should see my scars- ]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.