syyskiertue.

Aloittaja vik, syyskuu 05, 2003, 11:15:27

« edellinen - seuraava »

vik

varmaan semmottis 10-12 euroa liput.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

maija

onko tonne turkuun ikärajaa?
Sousa kanashimi wo yasashisa ni.
Jibun rashisa wo chikara ni.
Kiminara kitto yareru shinjite ite.
Mou ikkai, mou ikkai, mou iikai?

vik

ainakin viime vuonna oli, vaikka aluksi väittivät ettei.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

heluna

onks ne liput tullu jo myyntiin?!

jouhu

Tekis taasen kerran mennä jollekkin keikalle, mutta kaikki taitaa olla sopivan kaukana kotikaupungistani, että taitaa jäädä taas käymättä. Ja jos pääsisinkin jonnekkin, niin ei sitä yksin viitti lähtee mihinkään. Ärsyttää, kun haluais mennä...., mutta, kun ei voi niin ei voi. :(

Silti_Onnellinen

minne osotteeseen mä meen, jos haluun liput nosturiin? ku en mä jaksa itse etsiä. laiska kun oon. oisko lippupalvelu mitään?..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Wirtabiuha

Mä yritin pästä lippupalvelun sivuille mut mun koneelle tuli ongelma ja mut heitettiin pihalle, murx! oliks sinne nosturiin 12e liput?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Nosturiin on 12euroo ja Tiketistä kävin noutaas.

Vilkku

Joo, Tiketistä saa Nosturin liput, www.tiketti.fi
[ -You should see my scars- ]

vik

kårenin keikka nyt sitten on kuin onkin k-18.

vik

ufjkvnmiiy nyt en pääse tonne lahteenkaan sitte.  :P samaisena päivänä kuolleet intiaanit tampereella. pitänee harkita turun reissua edelleen. tai tavastiaa. äh.

Lerppa

En mä Jyvikseen taida täältä kaukaa lähteä :) Nosturiin ehkäpä...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Vik lähtee mun kanssa pistämään Tavastiaa parempaan kuntoon, eikös ? ;)
[ -You should see my scars- ]

Snake***

Tietääkös kukaan onko tuo pakkahuoneel ikärajaa? Listas ei näytä perässä olevan mitää merkintää,mut ei noihi aina uskalla luottaa...

vik

Enköhän minä joo Tavastialle sitte perjantaiksi itseäni raahaa mikäli vain rahaa on.
Mistäs sinne saa lippuja?

Pakkahuoneelle ei ole ikärajaa. Tai no joku 15 varmaan mutta ne nyt ei mitään merkitse.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.