syyskiertue.

Aloittaja vik, syyskuu 05, 2003, 11:15:27

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin. Toisaalta eihän sitä silleen tunne itteään, niin "yksinäiseks" toisaalta siinä isossa porukassa, vaikka olisikin yksin ja vähän epäsosiaalinen... ::) Ympärillä on kuitenkni hyvin saman tyyppisiä ihmisiä, ja kaikkia yhdistää ainakin yksi asia...nimittäin apis... ;)

emmi

niin nyt kun rupee aatteleen niin ei se varmaan oliskaan niin hirveetä mennä jollekkin keikalle yksin. mutta se alku siinä kun pitää odotella että al alottaa niin ei olis niin kivaa olla yksin mutta sitten kun keikka alkaa niin ei siinä välttämättä ketään kaveria tarttis :)
älä tunnusta jos sattuu

Ronjaronjanen

Ihan hyvin sitä uskaltaa yksin olla.. Älähän nyt vauhkoonnu Jouhu kuomaseni  :)  ;D
Se on tottakai huono puoli että ennen keikkaa joutuu odottelemaan ihan yksinään, mutta kun pojjaat alkaa soittamaan niin ei sitä yksin oloa enää edes huomaa. Ja sitten jos ei ole kaveria mukana niin ei tarvitse kokoajan kurkkia että onko se ystävä varmasti yhä hengissä siellä sun takavasemmalla vai onko se kenties tuon ison ihmisröykkiön alimmaisena tuolla oikealla :D
Ja kyllähän tuolla nosturissakin sut tultiin heti kiskomaan ylös jos vähän kellahdit kumoon, että kyllä sitä yhtälailla tulee littaannuttua vaikka olisikin kaveri mukana.
Vilkku on kyllä ihan oikeassa että ei sitä tarvitse niin kovin sosiaalinenkaan olla. Mäkin hyppelehdin siinä loppuvaiheessa käsi kädessä semmosen pojan kanssa jota en ollut ikinä ennen nähnyt ja hauskaa oli  ;D

Wirtabiuha

ihanata!

Mä jäin mutsille kiinni siitä että olin nosturissa, siis mähän en saanut lupaa... Kiitokset kuuluvat tästä Lerpan mutsille... Nojoo, sit ku se tajus että menin sinne apulannan takia enkä siks että hei, pääsen nosturiin (se taas ymmärtää mua...) Ni se oli ihan nolona että kyllä sä oisit päässy jos mä oisin tajunnu ton aikasemmin... Ihme ämmä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.