Kova meininki!

Aloittaja Suvi Roukala, joulukuu 06, 2003, 09:31:47

« edellinen - seuraava »

blind_eye

en ole kuullut.. vähän tyhmää jos kävis silleen! minulla on meinaan se suunnitelmissa heti kun olen 18!!!
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

vik

Heinäkuun alussa on Ruisrock ja siinä puolivälin paikkeilla Ilosaari ja Tammerfest.

Ihan lopussa Karmarock.  :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Ai, että raumanmerenjuhannust ei olis enää olemassa, vai mitäh?!  :o Ja, kun mä aattelin, että joskus tulevaisuudessa kävisin siellä.  :-/

PahaPahaAsia

siis ne on kai vielä vuoteen 2005 mut se vuokrasopimus loppuu eikä jatketa tai se on suunnitelma

jouhu

salza01

mä haluaisin kans kesällä jollekki festarille. mutta enpä usko että pääsen. Saahan Sitä Haluta...!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

mä pääsen ainakin Tammerfesteille, Räikkärockiin ja Kukkaisrockiin. ja ehkä Ankkarockiin, yritän ainakin päästä, pitää vähän suostutella äitee  ;D

juhke

minä olen tuonne ankkarockiin menossa  ;D
tie pelastaa jos uskaltaa

hande^

nii minäkin! en kyllä varmaan nuille muille festareille pääse ku äiti ei tykkää et oisin yötä pois jossain festareil... se luulee et se koko mesta kuhisee puskaraiskareita ja känniläisii nuorii...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

Lainaaminä olen tuonne ankkarockiin menossa  ;D

no höh... mä voin tulla mukaan, ehkä äite sit päästää mut jos mulla on kaveri  ;D

PahaPahaAsia

mäkin haluaisin ankkarockkiin...sitä paitsi sillä on ihan paras nimi ;D

PahaPahaAsia

Lainaasiis ne on kai vielä vuoteen 2005 mut se vuokrasopimus loppuu eikä jatketa tai se on suunnitelma

ja niin en muuten vanno tuota,mutta niin oli puhetta radiohaastiksessa sen rauman tyypin kanssa joka niitä järkkää...

jouhu

Mä oon menossa ilosaarirokkiin...

Wirtabiuha

Mäkin tonne ankkaan menen, tuskaankin yritän, sekä ilosaareen tahtoisin....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.