Biisilistoista

Aloittaja Lerppa, maaliskuu 04, 2004, 04:01:53

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Jos saisit itse tehdä Apikselle biisilistan keikalle, niin millainen se olisi? Tähän keikkaan mahtuisi n. 12 biisiä + encore(t). Missä väleissä olisi spiikit? Festari vai sisäkeikka? ymymym..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Tää on kyl vaikee.... :D
Ehkä vois laittaa muutaman klassikon... Ja pari uudempaa tuotosta...  
Vois laittaa, vaikka teit meistä kauniin, odotus, piiskaa, viivakoodit, reunalla, saasta, jumala, hippo, kolmiolääke, hallaa, 0010, ei yhtään todistajaa.
Encoreiks vois laittaa...mhhh... Tää on kyl vaikee. Onneks mun ei tarvii oikeesti kuitenkaan päättää tälläsii asioita. ;D
No, mutta...Sanotaan nyt käärmeet...  ::)
Välispiikit vois laittaa, vaikka tohon ihan alkuun, sitten jossain tuossa piiskan jälkeen, 0010 jälkeen ja sitten ihan loppuun.  

Musta jotenkin tuntuu, että tämä yksilö haluaa olla festari keikka..Mmhh.. ::) Juu, kyllä se haluaa. :D

Ja kaiken huipentumaksi kaikki vois hypätä yleisöön. ;D

blind_eye

LainaaJa kaiken huipentumaksi kaikki vois hypätä yleisöön. ;D

Juu, todellakin  :D

Mun biisilistaan kuuluis teit meistä kauniin, maanantai, käännä se pois, jumala, hiekka, saasta, amerika, pirun morsian, 0010, mato, viattomuus, ei yhtään todistajaa... Encoreiks vaikka odotus ja anna mulle piiskaa  :D Välispiikit vaan sinne mihin parhaalta itestä tuntuu  :)
Tää on kyllä ihan selvä sisäkeikka Pakkahuoneella  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Silti_Onnellinen

rai-rai-rai, mato, ei yhtään todistajaa, ihmemaa, systeemi kusee, pöljä, unenkansa, multa lähtee järki, jos tahdot niin, mex-tex cowboy, amerika ja sit encoureina anna mulle piiskaa, teit meistä kauniin, silti onnellinen, mitä kuuluu...
jee..kiva jos sais päättää mitä jätkät vetää..  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hande^

mä haluisin et apis vetäis jonku kiertueen mis ois enemmän tota vanhempaa tuotantoo... vaik attackilta ja noist singleist vuosilt 93-95... ja vikana ois tietty anna mulle piiskaa... ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

vik

Dumdidum, mietin tota tänään koulussa ja tulin tällaiseen tulokseen:

Paska meininki
Avaruuden syklissä
006
Ihmemaa
Noidanmetsästäjä
Ruhtinaat
Mitä kuuluu
Silti onnellinen
0010
Amerika
-------
Tsingis Khan
Onttosydän
Anna mulle piiskaa-Silmämuna

Siinä. Sellanen hyvän meiningin sisäkeikka, eiköhän toi Pakkahuone olisi jees. Valaistus sitten niin että fiilisbiisien aikaan menisi varjoja seinillä.
Ja yleisö voisi olla hyvällä fiiliksellä hyppimässä eikä seisoskella siellä ja mulkoilla vihaisesti niitä jotka tekevät kuten pitääkin.
+joku tois mulle vettä mitäkuuluusiltionnellisen jälkeen.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


punainen

Paha,oon useesti miettiny unelmaapulantakeikkasettiäni...

Toki sinne omia lempibiisejäni tulis mut vaikee tietää mitkä sitte toimis livenä...ja niitä kappaleita joita ei jaksa kuunnella levyltä mut livenä potkii ku lehmä...No päädyin laittaa vaan suoraan favoritbiisejäni:

Hippo
Mun täytyy mennä (oliks se ton niminen?)
Tuhka&Veri
Ihmemaa
Avaruuden Syklissä
Ei tänään
Noidanmetsästäjä
Hemi
006
001
Onttosydän
Tsingis Khan

Unenkansa
Pirun Morsian

Apua tää on liian paha kyllä, ainaki harvinaisuuksia sais soitella, eikä missään nimessä Piiskaa,Viivakoodit,Reunalla,Saasta,0010...Näitä vakio biisejä jotka ne soittaa joka gaddam keikalla!

Paikkana tietty joku intiimi rockilava, eli siis ihan sisätiloissa ja sopivan pieni yleisö joka koostuisi niistä aidoista faneista jotka kaikki olis tietysti selvin päin.Ja pitkiä välispiikkejä ja ilosta mieltä!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.