Kesän keikat?

Aloittaja Pirun_morsian, toukokuu 11, 2003, 07:47:36

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Kaisaniemipop la 5.6.04
Kaivari la 12.6.04 (ehkä, eikös se aina ole järjestetty Helsinki-päivänä?)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Maikki.

aijuu, kiitoksia tiedosta :). Olisin ehkä voinut haluta sinne mutta kesätyöt just kesäkuun 2 ekaa viikkoo :(..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Missäköhän toi kaisaniemipop systeemi järjestetään?

Lerppa

Oiskohan Kaisaniemessä Jouhuseni ;D ;D ;)  (Kaisa on Hesassa siis)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Tyhmätyhmätyhmä minä! >:(
Enpä taija pääsät tuonne... :(

Lerppa

No ei se kyl mikään iso juttu edes ole... Sellanen yhen varhaisillan systeemi... lähinnä siellä on sikakovia 10vuotiaita, jotka on päässy kun on luvannu äiskälle olla kotona viimeistään kymmeneltä :D
Viimeksi esiinty Gimmel, Yö, YUP ja Apis... (vai olikohan viel muita? en muista..) Mut siis ei iso juttu. Et paljoo menetä :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Tuo olis kiva tietää aika nopeasti ketä Kaisaniemessä esiintyy, että tietäis kannattaako sitä päivää pyytää vapaaks vai olla suosiolla töissä.

Eipä se iso menetys joka tapauksessa ole, mutta jos on jotain kivaa niin olishan sitä mielellään paikalla.
[ -You should see my scars- ]

hande^

LainaaNo ei se kyl mikään iso juttu edes ole... Sellanen yhen varhaisillan systeemi... lähinnä siellä on sikakovia 10vuotiaita, jotka on päässy kun on luvannu äiskälle olla kotona viimeistään kymmeneltä :D
Viimeksi esiinty Gimmel, Yö, YUP ja Apis... (vai olikohan viel muita? en muista..) Mut siis ei iso juttu. Et paljoo menetä :)
joo, siel oli just noi bändit ainaki ilmotettu esiintyjiks, mut sit mä kävin pellel sivuil täs vähä aikaa sit ja siel oli kuvii kaisaniemipop 2003:sta, mut mä en muista, et pelle ois siel mitenkää esiintyny... muistaako joku muu?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.