Tuiskula

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 02:54:38

« edellinen - seuraava »

maailmanparantaja

minä olin kyllä eilen tuolla keikalla.ja oli kyllä settilistan perusteella paras keikka pitkään aikaan pojilla.siellä näkyi keikan jälkeen monia tyytyväisiä naamoja yleisön puolelta..siis tyytyväisiä tuohon settilistaan mitä niitä juttuja kuuntelin :)
ja pojat oli mukavia keikan jälkeen,vaikka niillä kyllä kova kiire pois olikin.

jouhu

Millanen biisilista siellä oli?

hande^

varmaan aika sama ku noil muil kevätkiertueen keikoil...  ???
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

maailmanparantaja

kaikkia en muista mutta hiekka,ahdistaa,odotus,ei yhtään todistajaa,006,saasta,maanantai,paska meininki,pirun morsian,reunalla,Huomenna,viivakoodit,jyvät,tuhka ja veri,liikaa,mitä kuuluu..

ainakin noi.ei ole sitten missään järjestyksessä.

Lerppa

Auts... Lisää suolaa mun haavaan  :'(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

katah

joo, mäkin olin 10.4 Apiksen legendaarista keikkaa tsekkimässä Tuiskulassa. todella upea setti oli :-* ja hyvä meininki jälleen kerran. Ihanaa et kundit ehti nimmareitakin kirjoitella. Apis todellakin välittää faneistaan ;D ja siistii et kundit jaksaa tulla Tuiskulaan soittaa aina vuosi toisensa jälkeen vai pitäisikö sanoa pari kertaa vuodessa ;D Syksyllä kundit on pakko saada taas tuiskulaan uuden levyn tiimoilta ;)

puska

Kyllä. Tuiskula on paikkana todellakin aika paska, ja minun käsittääkseni siellä kohdellaan bändejäkin aika huonosti. Ja mitä siitä dvd:ltäkin olen kuunnellut niistä rillien pöllimisestä ym. Minä olisin varmaan haistattanut heinä jo koko paikalle pitkät:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.