Tuiskula

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 02:54:38

« edellinen - seuraava »

puska

mitä mieltä te muuten olette tuiskulasta yleensäkin noin paikkana? järkkärit kohtelee siellä mun mielestä aina jotenkin huonosti. törkeää kohtelua. kyllä sne ymmärtää jos jotain kännistä vähän läksyttää, mutta ei tarttis mun mielestä aukoa päätä ihan ''viattomalle'' >:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

maailmanparantaja

biisilista kokonaisuudessaan meni näin
teit meistä kauniin
paska meininki(ässä hihassa)
viivakoodit
hallaa
ei yhtään todistajaa
käännä se pois
avaruuden syklissä
jumala
0010
hiekka
amerika
maanantai
saasta
pirun morsian
reunalla
ja
anna mulle piiskaa

ekan biisin toni todellakin omisti tyttöystävälleen Jossulle(?!?!).

mutta oikein loistava keikka tuo oli.vaikka ääriviivamiestä ei siellä näkynyt.ja aika hittipitoinen setti oli.

tuiskula on paikkana kyllä aika kaamea.täytyy olla jo jonkun todella hyvän bändin siellä esiintymässä että sinne viitsisi vaivautua lähtemään.
ja olen pistänyt merkille myös tuon järkkärijutun.että melko tylysti ne siellä ihmisiä kohtelee.ihan niitä "viattomiakin".

dryad*

Mustakin oli erittäin hieno keikka (vaikken Tonia henkiläkohtaisesti nähnytkään)!!!! Voiskohan pojat tulla vielä vetämään toisenki keikan sinne tälle vuodelle, vaikka jonku joulu on jo ovella- spesiaalin... ;D

jouhu

On se aika törkeetä, jos viattomille ruvetaan aukomaan päätä! >:(
Jossu?! :o Mmhh.... Mulle on tullut traumoja kyseisestä lempi nimestä. *irvistää* Mua on sanottu jossuks ja mua sylettää, kun mua kutsutaan joskus sillä nimellä. En mä tiedä mikä siitä tekee musta yököttävän.  ::) Mä vaan vihaan sitä...!! *päivän raivoaminen raivottu*  ;)

Lerppa

Tuukka sanoi joskus tässä syksyllä Radio Cityn vieraana kun oli, että Tuiskulassa kohdellaan myös bändiä ja roudareita huonosti... Miksarit sun muut eivät kuulemma saa siellä edes kahvia, vaikka tulevat jo iltapäivä kahden aikaa töihin. Joutuvat sitten vieraalla paikkakunnalla etsimään ruokapaikkaa... aika törkeetä...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

niin, ja tuiskulassahan vuonna 1996 tapahtui myös tämä kamojen pölliminen. faneja puski takahuoneeseen. ne polli jätkien kamoja ja rikkoivat paikat. apis joutui korvaamaan. törkeetä, ei todellakaan ole bändin vika jos takahuoneeseen pääsee porukkkaa. eikö se ole järkkäreiden tehtävä huolehtia, että takahuoneeseen ei pääse ylimääräistä ryhmää >:(?!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Aika, aika, aika....Äh, en keksi tarpeeks "rumaa" sanaa kuvailemaan miten törkeetä tollanen on!!
En kyllä taida mennä kyseiseen paikkaan.. ::)

puska

minä tässä jo ajattelin pistää palautetta tuiskulan sivuille tästä huonosta kohtelusta... mutta palautesivut oli poistettu asiattomien viestien vuoksi. ei kait se ihme että ne saa ruman kuuloista palautetta kun kohtelevat ihmisiä niin huonosti. ois parempi vastata tekojensa seurauksista!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

puska

tuli muuten mieleen, että tonilla taisi olla tuo samainen nahkatakki päällä siellä keikan jälkeen mikä on tuossa ylhäällä olevassa kuvassa...:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

maailmanparantaja

kyllä vain tonilla oli tuo samainen takki kuin tuossa ylhäällä olevassa kuvassa.mutta ei kai se nahkatakki ole??

ainiin..ja tuosta tuiskulan palauteboxista kun kerta puhuitte.niin se todellakin poistettiin asiattomien viestien vuoksi.mutta ne viestit ei koskeneet millään tavalla itse tuiskulan toimintaa tai mitään tuiskulaan liittyvääkään.siellä ihmiset tappelivat keskenään ja haukkuivat toisia ihmisiä kokonimillä.mikä on tuollaiseen paikkaan täysin asiatonta.palautettahan tuiskulan porukalle edelleen voi laittaa palautelomakkeen kautta joka löytyy edelleen sivuilta.ja tarpeen tullen voit saada jopa vastauksen kysymyksiisi :)

puska

kiitos neuvoista. ihan suotta rähjäsin asiasta :-[
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mikä se osote on...?

maailmanparantaja

puska

menkääpäs muuten bändiäänestykseen sinne äänestämään apista, niin äänestetään se taas ykköseksi;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.