Tuiskula

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 02:54:38

« edellinen - seuraava »

jouhu

Ai, onko se tossa ylhäällä olevassa osotteessa?

puska

juu, siellä nimenomaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

T.V

Lainaase oli kyllä hupanen se laulu missä se toivotti hauskaa loppuiltaa jne...

Kyseessä oli Metallican kappale 'For Whom the Bell Tolls' eri sanoilla.

Lainaaja tyttöystävälleen omisti teit meistä kauniin. voi ku söpöä

Lainaaekan biisin toni todellakin omisti tyttöystävälleen Jossulle

Oletteko ajatelleet, että on olemassa muitakin Toni Virtanen-nimisiä ihmisiä?

maailmanparantaja

laitan tämän nyt tähän kun kerta tuiskula-aiheinen kyseinen topic on.
eli siis oletteko jo huomanneet että Apulanta näkyy olevan tuiskulassa keikalla taas 10.4 ? että sinne siis ihmiset sankoinjoukoin taas. vaikka muutama kuukausi takaperinhän ne pojat siellä kyllä kyläilivätkin. :)

jouhu

Mitenköhän he nyt, niin tiheesti siellä käy? :o Missäs se tuiskula nyt olikaan? ::)

maailmanparantaja

jaa-a.tuostapa en tiedä miksi ne siellä noin tiheeseen käy.ja eikös tämän kevät kiertueen pitänyt juuri olla paikoissa jossa pojat eivät ole koskaan käyneet tai ovat kauan aikaa sitten käyneet.ja luulisi että tuiskula ei ihan noita ehtoja täytä.

tuiskula on Nivalassa.

jouhu

Niin. Mäkin olin saanut sellasen mielikuvan, että ne olis sanonu, että käyvät paikoissa joisssa ei oo aikasemmin käyneet ja sellasissa missä ei oo käyny pitkiin, pitkiin aikoiihn.

Jaa, ja Nivala oli muistaakseni jossain lähempänä Helsinkii...?

rautalintu

Ei kun Nivala on Iisalmesta n. 100 km luoteeseen. Iisalmen ja Kokkolan välissä siellä jossain. Oulusta etelään linnuntietä hieman yli 100 km.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Tästä huomaa kuinka hyvä mä olen maantiedossa! ;)

blind_eye

Noh, mulla on sama vika  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

No, kiva, kun ei ole yksin. :D

Maikki.

eikös 2.4 apulanta ole Joensuussa siinä Kohti rokkia -tapahtumassa pääesiintyjänä..? Ainkin luin niin tuolta yleX:n sivuilta. Kiva kun joskus täälläkin päin :D!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

juhke

Kyllä ne pojat vois tännekipäin tulla jo...  ;D
tie pelastaa jos uskaltaa

mustaenkeli

Juhke.. aattelin vaa et mistäs päin heinolaa sitä ollaa? mitä koului oot käyny? oon meinaa ittekki ex- heinolalainen.. tunnetaakohan me toisemme... :)onx sul siskoi tai velii?
tää mun juttu on kyl vähä vääräs paikas mut ei voi mitää.. kerro itestäs vähä enemmän.. jos nyt ees näät tän täältä.. :P

jouhu

Ovat, vai?!  :o
Jee, ihanaa! Vihdoinkin tulevat Joensuuhun ihan koko poppoo.  ;D Eihän se ole ikärajalinen? Ärgh, täytyy pääsät ite kattoo..
Kiitti Maikki ihan kauheesti! Tämä voi olla minun kevään paras juttu! ;D ;D :D :D Jee, jee....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.