Tuiskula

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 02:54:38

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Ole hyvä vaan, vaikka enhän minä sitä tapahtumaa järjestäny :D.. enkä minä usko että siellä ikä-rajaa on, kun sehän liittyy jotenkin ilosaarirockiin, niin minä ainkin oon käsittäny.. Nähään sitten varmaan siellä, jotenkin epätietoisesti :).
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

No, hyvä! :D
Aijotkos sä mennä rokkiinkin? Mä meen.
Okei, nähdään sitten epätietosesti siellä sitten! ;D :D :)

juhke

LainaaJuhke.. aattelin vaa et mistäs päin heinolaa sitä ollaa? mitä koului oot käyny? oon meinaa ittekki ex- heinolalainen.. tunnetaakohan me toisemme... :)onx sul siskoi tai velii?
tää mun juttu on kyl vähä vääräs paikas mut ei voi mitää.. kerro itestäs vähä enemmän.. jos nyt ees näät tän täältä.. :P

Mä oon nyt Kymenkartanon koulussa. On mulla yks isoveli :) Mä asun siis tossa Plaanissa :D
tie pelastaa jos uskaltaa

Maikki.

juu, kyllä minä ilosaarenkin aion mennä sitten, kun sielläkin apulanta on :) :D!

jouhu

Oukeih! :D
Ehkä sitten nähään sielläkin...epätietosesti. ;D

Maikki.

jouhu

Jeps.  :D
Mä en löydä sitä kohti rokkia juttuu enää sieltä ylexin sivuilta.  :-/ Räys.... Missä se juttu siellä olikaan tarkkaan ottaen? :-[

Maikki.

Tuolta vanhemmista PopUutisista löytyi, ilosaarirock levittäytyy laajalle kohdasta.. >http://www.yle.fi/ylex/musiikki/popuutiset_uutinen.49588.shtml

jouhu

Voi, kiitos Maikki!  ;D
Mä oon aikas hyvä näissä tämmösissä jutuissa.   ;)

Maikki.

eip mitn. en minäkään sitä ensin meinannu löytää :)..

jouhu

Te ootte hyviä ihmisiä!  :D

puska

Kukaan menossa 10.4. Tuiskulaan?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

maailmanparantaja

olen menossa kyllä Tuiskulan keikalle.

puska

Voi kökkö kun ei tahdo löytyä ketään messiin täältä Raahesta sinne. Kavereita ei niin hirveästi kiinnosta. Kaippa se on mentävä yksin:( Pitää vaan varoa ettei tule syödyksi:D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

puska

Olikos kukaan muu LP eilen paikalla? Minä en ehtinys edes sitä paitaa tehdä, voi että kun harmittaa. Mutta oli taas aivan helkutin hieno keikka! Kyllä ne pojat osaa.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.