Provinssi & Ilosaari

Aloittaja Pirun morsian, huhtikuu 04, 2003, 10:48:12

« edellinen - seuraava »

vik

olisi kyllä mahtavaa jos tulisivat.

Ilosaareen kuulemma eivät ole menossa, näin sanoivat kaverit.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kilpikonna

ihan tylsää jos ei mee ilosaareen,  mut ei kai se menoo ihan kauheesti haittaa.  ??? :( :-/ :'( ::)
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Vilkku

Eivät ilmeisesti Provinssiin tule, sinne kai on nyt kaikki esiintyjät julki. Tai ainakin niin käsitin, kun kotisivuilla ei enää lue sitä "lisäyksiä tulossa vielä kasapäin". Pööh.
[ -You should see my scars- ]

~Niina-Maria~

Juu, eli apulantaa ei nähdä provinsissa.  :(
Mä aijon kuitenkin suunnata provinssiin, on siellä muutamii hyvii bändei. Ketkäs täältä on lähdössä provinssiin?
Kolmeksi päiväksi menen ja liputkin on jo hankittu. En malta odottaa!  :)

Vilkku

Minä olen lähdössä. Autolla mennään [katotaan mitä siitä tulee] ja teltassa nukutaan. Torstaina olis jo tarkotus lähteä.. Sunnuntaina illalla varmaan ajellaan takaisin. Pitää kattoa mihin aikaan sitte lähetään että kerkee vielä nukkumaan ja toipumaan ennen töitä seuraavana päivänä.. ;)

Wanda

Ketkäs on menossa Ilosaareen? Olen luultavasti menossa itse sinne, jos saan kaavittua rahaa kokoon. Harmi vaan, ettei siellä ole Apulantaa, mutta ehkä Velcra ajaa saman. Jää kuitenkin harmittamaan se, ettei ole... :(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

wenla

juu ihan perseestä ku apis ei tuu ilosaareen  ...mie oon menossa sinne ...viime vuonna apis oli siellä ja se oli aivan mahtava! ;D
tulispa se tänä vuonnaki!  

Wanda

... Kun ei tule. Pitää yrittää löytää seuraa sinne, kun kaverit on menossa Ruisrockiin, mutta kun mulla on töitä sillä viikolla ja ehkä viikonloppunakin. Joten se siitä. Nyt yrittää ehtiä jotain muuta ihmistä, joka lähtisi. :-[
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

vik

Minä matkaan Provinssiin kyllä. Jotenkin mekin sinne itsemme autolla kikkailemme ja nukumme fiinisti Törnävän koululla.
Tossa just kattelin, että ihme jos selviän lauantaista kunnolla hengissä. Ihan hirveästi rokitusbändejä sinä päivänä.  :o
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

~Niina-Maria~

Jees mekin lähetään huristelee autolla Seinäjoelle. Myö luultavasti päästää majottuu erittäin luksusmaisesti poikaystin sukulaisille.  :D

Vilkku

No mitäs paikallaolleet olivat festivaalista mieltä ? Parhaat esiintyjät/pettymykset ?

Mulla ei taas kerran näin pikkutunneilla oikein järki juokse, mutta nyt ekana tuli mieleen, että [jälleen kerran] Zen Café oli loistava, Tehis oli oikein kiva säätiedotusmusiikkeineen ja Freestyler -covereineen ja Massive Attack oli hieno.

Olihan noita.

Meidän teltassa oli lauantain ja sunnuntain välisenä yönä juokseva vesi, kunnon festarimeininki ;D Se saatiin kyllä aika hyvin pois ku ostettiin teltan alle pressu ja sitä viriteltiin. Yllättävän hyvin kyllä nukuin kaikkina öinä. Maanantaina vien valokuvat kehitykseen, pitää kattoo jos sitä nettiin tunkis jotain jos on onnistuineita otoksia.

vik

Oi Provinssi oli mahtavamahtava. :)

Seura miellytti, oon feimi, haastateltiin maakuntalehteen ja naama näkyi Ajankohtaisessa Kakkosessa ja http://www.sonera.net/festarit-sivulla (muistaakseni neljäs ylhäältä-kuvassa me, mie ihan vasemmalla).
Bändeistä ei pysty jotain parasta sanomaan. Kuolleet Intiaanit oli vielä parempi kuin viime vuonna kun osasin jopa biisejä ja Ismon näin ekaa kertaa. Maaginen fiilis. Sitten oli tämä Tehosekoitin vallan loistava joo, vaikka yleisössä oli kyllä laimein fiilis kaikista fiiliksistä ikinä. Oltiin eturivissä eikä mitään pientäkään tönimistä tai meininkiä. :|
The Datsuns oli vielä rokimpi kuin osasin odottaa, mitä nyt alkoi (kaato)sataa just siinä. Maj Karman Kauniit Kuvat oli loistava ja Fleimarit, joita tosin ei jaksettu loppuun katsoa kun oltiin NIIN poikki. Sweatmasteriin tutustuin tuolla ja vähänkö tykästyin.
Sitten oli tämmönen alue-esiintyjä kuin Köyhä. JJea. Tosin puolet keikasta meni epämääräiseen hihittelyyn kun se laulaja-kitaristi muistutti ulkonäöltään ja eleiltään erehdyttävän paljon nuorta Toni Wirtasta.
Niin ja Lauran Disco oli kurkoin. 8)

Enkä ole ikinä kokenut niin hysteeristä kotimatkaa kun meillä oli, ihan epätodellista.
Kamala ikävä jo, oli NIIN NIIN hauskaa. Eä.

Niina-Maria

Wicked: Kattelin aikasemmin noita soneran kuvii ja tunnistin sut siitä. ;) (Laitoit tänne joskus linkin sun kuviin)
Joo siis, provinssi oli kyllä huikea. Vähän harmittaa vaan kun en pystynyt kattoo zen café:n keikkaa loppuun asti...paitsi paviljongin seinään nojaillessa..tuli vaan tilapäinen ahdistus...kun oltiin ihan siinä lavan edessä. Poikaystini (suuri zen café fani) jäi sinne kattoo keikkaa.
Eikä se lauantain sadekaan festarifiilistä laskenu...mahtavaa...tahtoo ensi vuonna uudestaan provinssiin. :)
Mä haluun lentää aurinkoon...

Vilkku

Tuli mieleen, Niina-Maria, että mulla oli kans joku ihme ahdistusmeininki perjantaina. Don Huonojen keikalla tuli yhtäkkiä hirvee ahdistus ja oli vaan pakko lähtee pois, ja myöhemmin illalla Ismo Alangon keikalla kävi sama. Harmi sinänsä, Ismo oli nimittäin loistava. Oma teoria on, että se johtu aidasta. Molemmilla kerroilla oltiin siinä suhteellisen edessä kiinni aidassa, kai se ja ihmisten painaminen sitä vasten ja pienen paniikkireaktion aikaan.

maijja

Muttamutta. kyllähän apulanta on ainaski provinssin sivuilla osallistujana. Minä näääin paljon haluaisin sinne, mutta kavereita ei oo tulossa ja ilman niitä en pääse. ärsyttää. mrr. eikö olisi ketään joka minut ottaisi oulusta matkaan?
Sisällä syntyy syöpä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.