Huhti -ja toukokuun keikat

Aloittaja Lerppa, helmikuu 24, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

Lerppa

02.04. Joensuu, Huvitörmä
03.04. Lapua, Qmaa
09.04. Seinäjoki, Urheilutalo
09.04. Seinäjoki, Du:ni
10.04. Nivala, Tuiskula
16.04. Järvenpää, Yano
17.04. Rauma, Raumanlinna
23.04. Ylivieska, Vieska
24.04. Evijärvi, NS
21.05. Lahti, Isojano


Aika pettynyt olen tohon etten sanoisi.... en pääse yhdellekään keikalle noista :-/ Puolen vuoden odotuksen jälkeen... hmm.. aika paska juttu...

Mites teitä onnisti?
jouhu vissiin nyt ainakin pääsee sit viimein taas keikalle ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

mua harmittaa ku ykskaan keikka ei oo pääkaupunkiseudulla...(ite asun espoos) :( mut onha se hyvä et välillä pojat ovat muuallaki kuin täällä eteläs... ;) juttelin kyl mutsin kaa ja pääsen tonne rauman keikalle! (luultavasti...) iskän äiskä ja iskä asuu siel ni saan ottaa kaverin messiin ja saadan olla siel yötä! ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

vik

No ohhoh. Olin ihan varma että kuitenkin käyvät läpi Nosturit ja Pakkikset ja muut vakiot vaikka tarkoitus olikin olla paikkoja joissa eivät pitkään aikaan ole käyneet.

Tuota tuota. Raumalle nyt on lyhyt matka ja iskä sieltä varmasti yöllä kotiinkin hakee mutta ääh, se on K18. Kyllä mulla ikää on mutta vihasin sitä meininkiä ainakin Porissa moisella että menisin paljon mieluummin vaikka jonnekin teininuorisotalolle, ei haittaa, sitä paitsi sellaiselle pääsisi Lantaa dikkailevat kaveritkin..

Noh, jos kaverit pk-seudun suunnalta jonnekin Seinäjoelle meinaavat lähteä niin melko varmasti menen kyllä mukana, muuten saatan jättää ihan vapaaehtoisesti väliin. Apulanta on hyvä bändi festareillakin.

Tehosekoitinta voisikin katsastaa sitten parin keikan verran.  :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


vik

hande, Raumanlinna on k18-paikka.  :-[
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


hande^

voi perse! oottteko varma et sinne ei ees nyt niinku pääsis alaikäset ja et siel ois vaa joku anniskelualue??
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

vik

Lainaavoi perse! oottteko varma et sinne ei ees nyt niinku pääsis alaikäset ja et siel ois vaa joku anniskelualue??

No en ihan 100% varma ole koska en ko. paikkaa ikinä ole livenä edes nähnyt mutta tollanen hotellihan tuo on ja yleensä sellaset keikat on ikärajallisia. Kannattaa soittaa ja varmistaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Että sellaista. Sitte vaan oottelemaan seuraavaa kiertuetta :P Toi Järvenpää ei ehkä tosin ihan mahdottomuus olis, jos sais jonkun autoon kyytiin seuraks ja maksamaan osan bensakuluista :)

Tosin jos saan sen duunin mitä nyt oon hakenu ni sillon oon koulutuksessa sinä päivänä. Mutta se on kai joskus iltapäivällä. Ihan hyvin voisin ajaa Järvenpäähän.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Jep, mä pääsen todennäkösesti tuonne huvitörmän keikalle.  :) Vanhemmat eivät vaan päästä mua yksin, joten on pakko ettii joku kaveri messiin. Ja olishan se kai yksinään aika ankeeta.

Pitkästäaikaan pääsee keikalle. JIPPII! ;D Mä olen jo nytten ihan innoissani... :D

Maikki.

Minäkin pääsen tuonne joensuun keikalle!! kiva kun joskus täälläkin päin ovat ;D!! jees.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Ja olishan se kai yksinään aika ankeeta.

Ei välttämättä jouhu :) Mä veikkaan että sä et edes huomais että oot yksin sillon kun Apis tulee lavalle ;) Menee siinä sen verran tajunta sekasin :D
Mut tosiaan siinä odotellessa on kyl ihan kiva jutustella jonkun kamun kanssa. Toisaalta jos menee yksin niin tulee 50% varmuudella tutustutta johonkuhun (veikkaan minä... ei kokemusta kylläkään...)
Eli periaatteessa tuskin sie kuolisit vaikka yksin menisitki :) En siis usko että olis kovin ankeeta ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

#10
Niin, tuossa mielessä ei varmastikkaan olisi ankeeta..ja varmaan menisinkin yksinään, mutta fossiilit ovat, niin ylihuolehtivaisii, että pakko yrittää ottaa sisko mukaan tai joku muu...


Voisitteko muuten vähän auttaa mua pikkasen? Mä kun en ole kauheesti käyny keikoilla tai muilla.., niin mistäköhän noita lippuja sais?
Tiiät sä Maikki mistä tohon joensuun keikalle sais sen lipun?

blind_eye

Hmm... Juu, tais jäädä tämä Tamperekin väliin. Outoa... No, pittää sitten kai lähteä tuonne Lahteen (jos vaikka tuo Juhke lähtis mukaan  ;D)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

Meikä varmaan suuntaa tonne järvenpäähän ja EHKÄ lahteen..
mutta Lerppa, eihän järvenpää nyt niin kaukana espoosta oo :)
älä tunnusta jos sattuu

juhke

LainaaHmm... Juu, tais jäädä tämä Tamperekin väliin. Outoa... No, pittää sitten kai lähteä tuonne Lahteen (jos vaikka tuo Juhke lähtis mukaan  ;D)

Juu, ajattelin mennä  ;D
tie pelastaa jos uskaltaa

Vilkku

Lainaamutta Lerppa, eihän järvenpää nyt niin kaukana espoosta oo :)

Niin Lerppa, tuut mun kyytiin maksamaan osan bensasta ;)
[ -You should see my scars- ]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.