Huhti -ja toukokuun keikat

Aloittaja Lerppa, helmikuu 24, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

aika hassua, että toi viittaus "kehäkolmosen puolella ei oo elämää" -tyyppeihin oli osotettu mm. mulle, sillä mä asun landella..kylläkin lähellä tuota stadilaisten stadia  ;)
mutta joo..sellasta se on *nauraa*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

punainen

Et olisi sanonu!  ;DVaikka meitsi asuu espoossa, oon henkinen landepaukku ja yrittäny pitää kaikkien landejen puolia viimeiseen asti!Ja sä meet tunnustaa ettet tiedä missä Lahti on...

Maikki.

Jouhu~> niitä lippuja huvitörmälle myydään Levy-Eskot liikkeessä.. Ajattelin nyt ilmotella, jos et vielä oo huomannu, kun tuolla huvitörmän sivuilla oli jo siitä..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Ai, kiitti tiedosta, Maikki! :-* :D Mä en vaan uskalla mennä sinne, kun siellä on sellanen myrtsi myyjä, joka sanoo kauheen tylsästi 'moi'. Mutta täytyypi uskaltautuu...

Maikki.

juu olehyvä vain :). Aijaa, no koeta uskaltaa :D.. Toivottavasti mekin jotenkin saadaan ostettuu ne liput..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

ainoo keikka mihin mä oisin näil näkymin päässy oli toi rauma mut se on K-18 ja vaik mun mutsi soitti sinne ja kysy et pääsenkö mä sinne erikoisluval ni ne sano et ei ja sit mutsi kysy et entä sille et ne tulis mukaan mun kaa sinne ja et mä seisoisin siin vieres koko ajan(mikä ei kyl ois tullu tapahtuu...) ni ne sano ei... ärsyttää ku on nii kauan venannu et pääsis apiksen keikalle ja sit ei pääse! >:( no, mut ehkäpä se on sit festareil tuplasti kivempaa ku on venannu kauemmin... ::)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

Onko muuten kukaan tietoinen, että onko Lahden keikka k-18??
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

En kyl yiedä onko se k-18... ::)
Voi, handea... :-/ No, hyvää kannattaa aina odotaa, eikä sinne kesäänkään, niin kauaa enään ole. :D

Vilkku

Jah, minä taidan suosiolla odotella seuraavaa kiertuetta jos en festareillekaan suuremmin pääse/jaksa lähteä, kun kerran Järvenpään keikkakin jäi nyt pois.
[ -You should see my scars- ]

puska

Minuakaan ei oikein nuo festarit sytytä. Siellä on jotenkin jo liikaa porukkaa minun makuuni.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

pieni ketutus tuli päälle sillon ku kävi kattoon sielt sivuilta ja huomas että järvenpää jäi pois  :-/  :'(
jäljelle jäi nyt vaan lahti johon ois ehkä mahdollisuus päästä, mutta kuitenkin mun tuurilla se on k-18 niinku varmaan kaikki keikat :(
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

blind_eye

Lainaa
Lahti on K-18.

Eiii... Ei se saa olla!!  :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Taidan olla niitä harvoja onnekaita jotka pääsee keikalle. Meen Seinäjolle.

Joo kyl meitä alaikäisiä sorretaan ja kovaa! >:( Pitäs sitä aatella meitä pienimpiäkin ja etelä-suomessa asuvia!

Vilkku

No kyllä sorretaan täysi-ikäisiäkin etelässä asuvia :) Nojoo, eihän matka esim. Lahteen mikään ihan kauhea olis mutta en mä siihen kuitenkaan ryhdy.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.