Paras keikkanne??

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 13, 2002, 07:33:42

« edellinen - seuraava »

Yx pohojalaane

5.12-02 Senäjoen urheilutalolla!!! Tää oli kyl mun eka keikka mut hyvät fiilikset siitä jäi ;D Pojat soitti jotain vähä yli tunnin ja yleisöä ei ollu paljoa! :D Porukan oli pakko olla selvinpäin muuten sinne ei ois päässy  :o Tuukka olis kuitenkin voinu ees vähä hymyillä, mut ei >:( niinku myrskyn merkki :'( Joo siisti keikka kaikin puolin ja hyvät biisitkin oli pojat valinnu!!

Kristalliprinsessa

Paras keikka jolla mä oon ollu on kyllä ehdottomasti tuo tampereen keikka hiekka kiertueelta elikkä olikos se 15.11.
Kerrankin olin keikalla jossa myös tuukka näytti siltä et se diggaa olla lavalla kun yleensä se on tosi kyllästyneen olosena keikalla. Ja muutenki oli tosi loistava meininki.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

allu86

Ei lähelläkään tavanomaista Pakkahuone meininkiä...

Kristalliprinsessa

niin olihan se pakkahuoneen keikka toisaalta vähän vaisu, varsinkin se loppu osa alko vituttaan aika pahasti, siis kun keikka jäi vähän niinkun kesken. Mut kyllä ne parhaimmat keikat on ainaki mulla monesti ne joilla on viimeksi ollu ja sitte toi oulun keikka jolla olin niin ei se jotenkin tuntunu enää niin hyvältä. Pojilla tuntu olevan paljon paskempi meininki kuin etelässä. Tai siis soittihan ne ihan hyvät biisit ja näin, mut liian paljon vanhoja biisejä jäi kuulematta. Ja tuukka oli taas aika tylsistyneen olonen. Niin et kyllä se viimeisin pakkahuoneen keikka on sitteki se paras tähänastisista.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Niina-Maria

Joskus vuonna 2000 tai 1999..en tarkkaan muista..mut Lahdessa Kasisalilla..oli hienoo olla kattomas keikkaa paikassa johon apulannan pojat bändin alku aikoina unelmoivat pääsevänsä joskus soittamaan! :) Heidän unelmansa on toutunut monta kertaa. :)
Mä haluun lentää aurinkoon...

Silti_Onnellinen

ku munkin unelmat joskus toteutuis...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

EternalFlame

Kyllä paras keikkani on hedottomasti ollut 1.11.´01 Lutakossa, 10-vuotiskiertueen avaus. Oli niin loistava tunnelma.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

jassu

vuonna 2002 tammerfestin apiksen keikka on unohtumaton!!!
se oli niiiin paras!!!  ;D  ;D  ;D niiin hyvä keikka!!!!
onks joku muu ollu siellä...?

jassu

mutta kyllä tuo 15.11 pakkahuoneellakin ollut keikka oli mahtava!!!  ;D

angelie

oon ollu kahella keikalla..
v.2002 tammerfestis pakkahuoneella ja
5.12.-02 seinäjoen urheilutalolla..
todella hyvä meininki..=)
ja tottakai pitää mennä viel uudestaanki joskus katteleen..=)

olix joku muuki noilla keikoilla??

*Ilona*

Kyllä lutakon keikat on ollu aikas hyviä, eli viimeks sillo 9.11 oli mahtava meininki, koskin tonin kättäki  ;).. Tulkaas pojat vaan jyväskylään keikkaileen, tonihan kehuki lutakkoon suomen keikkapaikkojen parhaimmistoon  :).

APULANTA JYRÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-taru

lutakko on paras mesta :).. harmi vaan et se kuulemma puretaan :'(.. en oo varma,mut sellaista olen kuullut..

Aapsu

Aitoon kirkastusjuhlat 1998. Muista kahdesta, mitkä oon nähny, on jääny aika huono maku suuhun, kun Räikkärockissa 1999 meinasin saada turpaan ja Tampereen Pakkahuone 2002 päättyi semmoseen sekoiluun.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

jassu=)

eilen oli tosi mahtavaa pakkahuoneella, vaikka siel oli vaan ToNi=) mut silti!!!!  :D  ;)  :)  ;D  :P  :-*

KatjaRock

Paras Apulanta-keikka oli varmaan 1997 Pellossa. (:
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.