Paras keikkanne??

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 13, 2002, 07:33:42

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Kyllä toi Sinfonia orkesteri "keikka" (konsertti se oli :P) oli paras!!! Varmaan koskaan tulla parempaa näkemäänkään, taino.. eihän niistä tiedä ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

JenniThaApisFAni

en oo ollu ku kahella apulannan keikalla mut kyl se eka oli kyl niin paras kokemus...=)
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

vik

Listaani lisään minäkin tuon sinfoniaorkesterin kanssa soitetun konsertin.

Sekä Ruisrok nollakolmosen. Ei se itse keikkana mikään tavallisesta poikkeava ollut ja kamalan lyhyt vieläpä (seitsemän biisiä!) mutta fiilis oli niin hemmetin loistava ja oli kamalan kivaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Helina_82

Lutakossa on kyllä minunkin mielestäni olleet kaikista parhaimmat näkemäni keikat, siellä se tunnelma on aina jotenkin ainutlaatuista, eikä niitä pysty kyllä jättämään koskaan väliin. Johtuu ehkä siitä, että siellä näin ensimmäisen kerran Apulannan joskus vuonna -96, ja sen jälkeen niitä on tullut kuunneltua ahkerasti  :) 20.11. pääsee taas niitä Lutakkoon katsomaan, on sitä jo vuosi odotettukin!  ;D

Wirtabiuha

Olihan se sinfonietta eri hieno! Ja tän vuoden ankka rockissa oli hyvä meininki, kaatuili jengiä ja kaikkea! (pikkasen ehkä se Sipe-yhteisö kyltti (oli hieno), joka heilu sipen edessä häiritsi mutta eipä muuten)... -tuli taas selvää tekstiä  ;D ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mä oon ollu vaan yhellä niitten keikalla ja olihan se aivan mahtava keikka! ...se oli se keikka, kun sain valaistuksen apulanta maailmaan...  

Silti_Onnellinen

kyllä tykkäsin ankasta nollakolme, kuten ruisrockistakin nollakolme...mutta toisaalta syksyn nollakaks kiertueella Lohjallakin oli aivan sanoinkuvaamattoman mahtavaa....
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vastaus_kaikkeen

Paras Apiksen keikka missä oon ollu nii se oli tässä muutamia vuosia takaperin tuolla Heinolan suunnalla, Heinolassa jyrää tapahtumassa.. Mä en tiedä että mikä siinä sit on mut jotenkin musta tuntuu että aina kun Apulanta on soittamassa Heinolassa niin jätkissä tuntuu olevan enemmän virtaa ku yleensä :D Mutta nyt tässä innolla oottelen että Apulanta tulee viikon päästä tänne Lutakkoon Jyväskylään, ja sinnehän on sitten tottakai pakko mennä (lippukin on jo hankittu).. Että jospa vaikka tuo keikka sitten ylittäisi tajuntani ja siirtyisi listan kärkeen :D

jouhu

Onnellien vastaus_kaikkeen!  :D Pääset apiksen keikalle!  ;D
Hei, sano multa terkkuja!!!  :P ::)

vastaus_kaikkeen

Joo, pitää kertoo jos muistaa ;)
voi olla että on Ens torstaina fiilikset niin katossa, että en muista ees omaa nimeeni :D

jouhu

No, koita pysyy kuitenkni tolkuissas!  ;D ;)

Ai, niin....! Jos sä muistat kertoo terkkuja..., niin on varmaan tyypeillä ihmettellemistä, kun ei olla tavattu koskaan... ::)
No, mutta kuulevathan sitten...

vastaus_kaikkeen

Joo, toivottavasti pysyn tolkuissani.. ;D
jeps, on varmaan Tonillakin hieno ilme päällä ku menee sanomaan että Jouhulta terkkuja :D

puska

no, minä en ole ollut kuin kahdella keikalla ja paras niistä oli tämä viimeisin tuiskulan keikka.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Joo.... ;D ;)
Kerro sitten millanen ilme oli....!  :D Naurattaa jo, kun vaan ajattelee. No, jos rupee ihmettelee oikein kunnolla, niin sano, että täällä on yks tyyppi joka on hyvin apulanta ystävällinen.  ;D
Aijjjaiiijj..., kun naurattaa taas´!

vastaus_kaikkeen

Joo, mä lupaan yrittää muistaa.. mut voi olla että tää vanhuus voi lakaa jo tehdä kepposia ja alkaa muistikin pettämään ;D mut soob hyvä että aina välillä naurattaa ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.