ilosaari :p

Aloittaja Maikki., heinäkuu 14, 2004, 01:28:28

« edellinen - seuraava »

jouhu

LainaaEi vaan jos jouhu tarkotit sitä sipen terveis juttua, niin sehän oli kirjoitettu sillon kun olivat tulleet sinne aiemmin, ei missään nimmareitten jaossa ..? Näin mie ainkin käsitin ..  ::) :)

Aijaa...no... Ei kai siinä sitten...  
Soiko teillä muuten keikan jälkeen kitara tai muu päässä?
Mie, kun pääsin kotiin, niin miun oikeessa korvassa rupes soimaan kitara.  
Mie jopa hieman yllätyin, kun soittivat madon ja paha, paha asia biisit. Ja ilonaa pikkasen. :D
Mie, kun olin tuolla apiksen keikalla ja ottelin kauhiasti innokkaasti kuvia... Joku jätkis siinä miun vieressä sano miulle jotain, että "haluaisitko tulla mun harteille ottaa kuvan, kun ei noista sun ottamista tuu mitään. Mä oon muuten heinolasta tuon Tuukan lapsuuden ystävä"  Mie siihen vaan "aijaa...Ei tarvii kyllä tästä saa ihan hyvin..." Sitten aikaa kuluu hieman. Ja taas "etkö ihan oikeesti haluu tulla miun hartioille?" Enkä edelleenkään suostunut. Sitten kysy sitten taas kerran kun mie sanoin ei, niin tuntu, että se olis melkein suuttunu ja sano "ei sitten. mä yritän vaan auttaa" Olisin mie varmaan voinu mennäkkin, mutta pelkäsin, että mie tipun sieltä ylhäältä.  :-/
Vähän aikaa siinä sitten hilluessani toisella puolella oleva tyyppi sano, miulle "voit tulla ottaa tästä kuvan, kun näkee hyvin." Kiitin ja nappsin kuvan... Aika muksuja ihmisiä oli siinä. :)
Oli vaan vähän ahdistavaa siinä, kun oli ihan älyttömästi himisiä.

hande^

Minuapa hakkasi siinä eturivissä semmonen kaksmetrinen jätkä omalla kyynärpäällänsä päähän... Pää tuli kipeäksi :/ Ja Wirtis vielä uskalsi sanoa sitä söpöksi >:( prkl soikoon... Tulisivat itse siihen eturiviin venailee paljon enenn keikan alkua. Ilona? oli kyllä helmi. Soittivat sen vielä ensimmäiseen kertosäkeen loppuun. Ah, ku jäi hyvä fiilis koko Ilosaaresta. Ilma olii hyvä ja järjestelyt kanssa. Meijän edessä oli kaksi tosi kivaa järkkäriä, jotka koko keikan ajan kantoivat vettä meille ja nostelivat laukkuja. Sitten ne kaks keikan jälkeen läksytti sitä jätkää,kuka kiusi minua.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Ilma oli tosiaan ihanan arskamainen! :D  Sen kanssa kyllä kävi ihme...  Kun perjantaina sato ihan helvetisti ja oli kylmä. Mutta heti, kun alkoi rokki niin arskakin tuli ilmoille. :)
Aika törkeitä noi tommoset, jotka lyö kyynerpäillään.  >:( Vaikka kyllä itsekkin olen altistunut sen tekoon eräällä apulannan keikalla.  :-[ :-/
Mutta se oli puhdas vahinko!

nukuttaja

enpä ole muistanut täälläkään aikoihin käydä ja olen myös unohtanut käyttäjätunnukseni tänne. prkl.
mutta olen ihan ulkona kuvioista taas. olisi ollut kiva nähdä täältä ihmisiä tuolla ilosaaressa kun ootte kuitenkin siellä ollut.

mutta keikasta ei voi sanoa muuta kun että loistava!
koko Rokin paras, ehdottomasti.
muiden keikkojen aikana jengi oli aika laimeeta, mutta tuolla ne viimeinkin innostuivat.
setillä oli kivoja biisi yllätyksiä settilistassa.

jouhu

Niin... Tuntu, että siellä apiksen keikalla olis ollu koko rokki kansa.
Kun oli niin ahdasta...ihan minne vaan meni. Ja jengi tuntu olevan koko keikan ajan mukana. Paitsi miusta tuntu, että vasten mun kasvojani ja aamen biisien aikana oli vähän hiljasta. Toisaalta onhan varsinkin toi aamen sellasii hiljasimpia biisejäkin, että sikäli.
Miut yllätti biiseistä toi paha, paha asia, mato ja ilona siihen kertosäkeen loppuun asti... :)
Tätä on sitten mukava muistella mummona kiikkustuolissa. ;)

mirka

Jouho olin kattomassa Apulantaa Myötätuulessa.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.