ilosaari :p

Aloittaja Maikki., heinäkuu 14, 2004, 01:28:28

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Oli ihan pakko tehdä tämmönen aihe, kun niin mielissäni sitä oottelen ;D. Tänne voi sitten sen jälkeenkin kirjotella niin ei kai se haittaa.
Mutta hei, enään neljä päivää kun näkee apulannan sielä !! jejejee :D ;D :P. Anteeksi mie taas sekoan. :/
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Eipä mittään. :D
Miekin oottelen ihan innoissani. Mielessä koko ajan "kohta mie nään ne... Enää neljä päivää, niin sitten...:)"

hande^

Jeejee! Miekin olen tuonne tulossa. Maikin kanssa olenkin jo sopinu, et nähään, mut sie Jouhu tuut kanssa miittiin, tietty! :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Niinhän se meni. :D
Mmmhh... Ihanaa. :)

hande^

#4
Jeejee, puol tuntii, ni lähen bussille ja siitä tunti, ni juna lähtee ja siitä noin 7 tuntii, ni ollaan perillä ja siitä Lerpan mökille ja sitten huomenna 12 aikaan portit aukee. Sunnuntaina näkee Apiksen klo 22.00 eteenpäin. Ja sit pääse juttelee pojille, erityisesti Sipsulle... aah, ihanaa! :) Jännittää jo. (ei sillä, et mä mitään sekunteja laskisin mun elämän hohtohetkeen... :P)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

mirka

Joku on niin kateellinen.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Noidanmetsästäjä

PERKELE! hirvee hinku keikalle taas mut en ehdi ilosaareen...enkä tammerfestiin...enkä käyny siellä rotuaari piknikilläkään...seuraava tähtäin wanaja. Jotenki tuntuu ettei oo vielä "vatsa täynnä" kolmen keikan jälkeen. Se on the rocks oli niin tiukkaa tavaraa että jäi vaan kaipaamaan lisää, ja paljon. Juuri nyt. *huokaus*
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Maikki.

jeejeejejeejejeeejeee !! Olipas aivan mahtavaa ilosaaressa!! :D ;D :-* Uijui!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

mirka

Mä oon vieläki niin kateellinen >:(, mitä ne soitti??
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Maikki.

ööh, mie oon kovin huono muistaa tällasia .. Hiekka, jumala,mato,teit meistä kauniin,vasten mun kasvojani,aamen,paha paha asia,viivakoodit,reunalla,käännä se pois ja ilonaa-piiskaa ainkin oli kai ..  :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Oli kyllä apulannalla mahtava keikka! :D
Nautin niin paljon, kuin siinä tungoksessa pysty. :)
En tiiä onko tätä nyt soveliasta laittaa tänne, mutta maikki, lerppa, wirtis, hande ja muut...! Niitä nimmareita olis saanu kyllä jostain, kun tuolla rokin sivuilla oli jotain kuvia niistä niitten kirjottelemia juttuja.  :'( Nyt kyllä harmittaa ihan älyttömästi, kun oltiin väärässä paikassa väärään aikaan.
Mutta keikka oli siis hyvä ja tykkäsin älyttömästi. :)

mirka

Olen onnellinen teidän puolesta, jos kerran tykkäsitte.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

jouhu

Tykättiin, tykättiin. :)
Harmittaa vieläkin, etten nähnyt heitä keikan jälkeen.  :-/
No, mutta täytyy vain toivoo, että tulisivat tännepäin sitten, kun uus levy on tullu pihalle, niin pääsis vihdoinkin näkemään heidät ihan läheltä. :D
Ootkos sie mirka nähny apulantaa tänä vuonna/kesänä vielä kertaakaan? Niitten se hautausmaa systeemi on kyllä hiano! :)

Maikki.

Ei vaan jos jouhu tarkotit sitä sipen terveis juttua, niin sehän oli kirjoitettu sillon kun olivat tulleet sinne aiemmin, ei missään nimmareitten jaossa ..? Näin mie ainkin käsitin ..  ::) :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Unenkansalainen

itse petyin hieman keikkaan, setti oli lähestulkoon se perus-setti minkä lähes aina vetää. Onneks Aamenen soitti, se pelasti sen! ja se lavashow oli myös loistava, huh. Frankesteinin herättäminen laitto nauramaan mukavasti :D

yleisö oli loistavasti mukana joka myös nosti fiilistä, mutta keikan jälkeen jäi sellanen maku suuhun että jotain puuttui.
muutenkin keikka hujahti nopeasti ohi, liian nopeasti :/



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.