Ankkarock!!

Aloittaja hendu, elokuu 03, 2004, 01:41:16

« edellinen - seuraava »

hendu

Kertokaapas minkälainen oli apiksen ankkarockin keikka?? Oliko biisilista sama kuin tämän kesän keikoilla*?
Temosen pomppubasso

Silti_Onnellinen

aivan...mäkin haluan tietää  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

emmi

biisilista oli aivan samanlainen mutta ne ei soittanu mitä vaan-biisä.
Tosi hyvän keikan ne siel veti ja näytti taas "pojilla" olevan hyvä fiilis myös siel lavalla!
mitäpä muuta tuosta osa nyt kertoa. :)
älä tunnusta jos sattuu

Silti_Onnellinen

harmi kun missasin sen...  :-/
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hendu

Haluisin kysyä viä et oliko siä se "vampyyri" ja "kaapu" meininki*?? (hyvin muuten sanottu*) ;D
Temosen pomppubasso

Wirtabiuha

#5
Mie kuuntelin lannan vaan siitä ulkopuolelta, köyhä kun olen... aika epämiellyttävässä seurassa kyllä... sääli kun jäi pogoamis fiilis heikoksi kun yksin hypähtelee :D Minäkö hullu? - ei olen vaan omalaatuinen :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

juu kyllä sielä oli vampyyri ja kaapu -meininki :)

ja wirtis: ihan normaalia toi pokoaminen sitten vaikka yksin jossain mettässä alueen ulkopuolella  :D :P
älä tunnusta jos sattuu

hande^

LainaaMie kuuntelin lannan vaan siitä ulkopuolelta, köyhä kun olen... aika epämiellyttävässä seurassa kyllä... sääli kun jäi pogoamis fiilis heikoksi kun yksin hypähtelee :D Minäkö hullu? - ei olen vaan omalaatuinen :P

Oisit pyytäny mut messiin! :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.