Apiksen festarikesä

Aloittaja Lerppa, toukokuu 05, 2004, 05:03:29

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Miepä olin Tehiksen toiseksi viimosella keikalla eilen :) :'(. Oli kyllä tosi mukavaa!<3
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Minä olin henkisesti siellä. :) On se niin surusllista, että tehareita ei enään ole.  :'( Niin mahtava ja rakas bändi minulle.  :-/ Mutta levyillä elää ikuisesti. Mahdolisille lapsenlapsille on sitten hauska kertoilla "silloin, kun minä olin nuori niin silloin kuuntelin tälläistä musiikkia" ja ojentaa apulannan ja tehareitten levyt. ;)

Wirtabiuha

..Jotta penskat voi vihata lantaa ja teharia sydämensä pohjasta, ihan vaan koska mutsi tykkää...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Wirtis-rakkaani, eivät kaikki vihaa kaikkea, vain siksi, että vanhemmat tykkää. ;) Minä ainakin kuuntelen hirveesti sellasta musaa, mitä mun vanhemmatkin on kuunnellu. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Hornis

Olin Imatran Rock To The riverissä. Isoille festareille en päässyt, mutta siistiä oli Imatrallakin!  :D

Helva

No kerrottakoon nyt vaikka tuskin ketään kiinnostaa et mä puolestani olin kattomassa apulantaa ruisrockissa, myötätuulirockissa ja tammerfesteillä coloradossa.. Hienoja keikkoja kaikki, varsinki kaks ekaa! :)

hendu

Mie en päässy kun Tammerfesteillä 2krt (colorado ja pakkahuone). Ja harmittaa suunnattomasti, kun en ehtinyt esim. Aitooseen tai ankkarockiin :(!!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.