Wanaja

Aloittaja punainen, heinäkuu 20, 2004, 11:16:05

« edellinen - seuraava »

Maikki.

..jotain se että Teit Meistä Kauniin oli ollu kai 19 viikkoo singlelistan ykkösenä.. ja parhain festari on kuulema ne aitoon kirkastusjuhlat .. :) Ja olivat kuulema yrittäny saada täytetyn suden niihin lavasteisiin muttei ollu löytyny mistään .. sellasta.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

Jep, Wanajan keikka oli todellakin aivan mahtava!  ;D
Biisilista:
Hiekka
003
Jumala
Vasten mun kasvojani
Viivakoodit
Paha, paha asia
Aamen
Mitä vaan
Teit meistä kauniin
Käännä se pois
Mato
Reunallat

Encore:
...silti onnellinen
Anna mulle piiskaa

Eli aika samoilla mentiin kun esim. Myötätuulessa..  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Juuh, keikka oli hieno. Kesto oli tosissaankin 1 tunti ja 15 minuuttia. Biisilista:
Hiekka
003
jumala
Vasten mun kasvoja
Viivakoodit
Paha paha asia
Aamen
Mitä vaan
Teit meistä kauniin
Käännä se pois
Mato
Reunallat

Encoret:
...silti onnellinen
Piiskaa
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

Hande, haha, mä kerkesin aikasemmin  ;D

hande^

yzeR

Oliko kappaleiden välillä tavanomaista pitempiä taukoja tai jotain vastaavaa vai miten tunnin settiä saatiin venytettyä 15 minuuttia? Yhtään "ylimääräistä" kappaletta setissä ei näytä olleen.

hande^

Ylimääräinen kappale oli Mitä vaan ja encore ...silti onnellinen. Yleensähän Apiksen biisilista on ollut encoreineen 12 biisiä, nyt 14. Ja musta ennen encorena ei ole ollut kun Piiskaa/ilonapiiskaa. (?) Ennen Mitä vaan:ta Toni selitti, että tätä biisi oli tultu toivomaan, ja siksi he esittäisivät sen. Olihan siinä aika pitkiä välejä jossain vaiheessa, ja yhessä kohdassa kahden maailman huonoimman soolokitaristin tilutusta kilpaan... Nuin Toni ainakin selitti Parran kanssa käytyä sekoilua :D. Ja sit se vei aikaa, ku se aina biisien välissä hörisi siihen mikkiin jotain epämäärästä. Oli muuten TOSI pelottavaa. ;)

yzeR

LainaaYlimääräinen kappale oli Mitä vaan ja encore ...silti onnellinen. Yleensähän Apiksen biisilista on ollut encoreineen 12 biisiä, nyt 14. Ja musta ennen encorena ei ole ollut kun Piiskaa/ilonapiiskaa. (?) Ennen Mitä vaan:ta Toni selitti, että tätä biisi oli tultu toivomaan, ja siksi he esittäisivät sen. Olihan siinä aika pitkiä välejä jossain vaiheessa, ja yhessä kohdassa kahden maailman huonoimman soolokitaristin tilutusta kilpaan... Nuin Toni ainakin selitti Parran kanssa käytyä sekoilua :D. Ja sit se vei aikaa, ku se aina biisien välissä hörisi siihen mikkiin jotain epämäärästä. Oli muuten TOSI pelottavaa. ;)

Selvä. Kyllä se setti on silti useinmiten tainnut olla sen 14 biisin mittainen (encore mukaanluettuna). Noh, samapa tuo. Tilutuskisan olisin halunnut nähdä :)

punainen

Oli kyllä hieno keikka! Mutta ei sitä nyt liikaa menettäny jos oli jo tänäkesänä nähny ton Apiksen täyden shown.Samalla biisilistalla ovat aika pitkälle menneet ainakin Provinssis oli muistakseeni ihan sama,paitsi mikä se pätkä oli jo9nka ne veti piiskan välissä ???

kyllä yheksän túnnin odotus kannatti :) nopeesti odotus meni kun sai kerrankin olla yhtä lantapäisten kaa ;) voidaan muuten sanoa (jos tosta festarista nyt perinne tulee) et oltiin histrorian ensimmäiset Wanaja festivalille sisään päässeet 8)

Harmittaa taas kun jäi se Tonihalikuva saamatta vaik Toni oli niinkin anteliaalla tuulella,oli ihan liikaa porukkaa Tonin ympärillä ja sitten taas niitä ahh.niin ihania kännisiä miehiä tunki eteeni.  >:( ja Tuukka oli aika tylyn oloinen vaikka faneja tulikin tervehtiin,ainakin mulle.Kun pyysiin tuukkaa piirtää jotain mun laukkuun niin se piirsi " :(" eli tollasen surunaaman.En tiedä onko tuukalla ollu tapana piirtää tollasii surunaamoja mutta ei siitä mulle ainakaan kovin hyvä mieli tullu kun koko päivän venauksen päätteeksi Tuukka haluu toivottaa mulle vaan surua... :'( Toivottavasti nyt vähän ylireagoin,mut vois herra vähän kuitenki miettii mitä faneillensa piirtelee,kun niin pienellä asialla voisi saada jonkun niin hyvälle mielelle,olisi piirtänyt vaikka jalkalampun niin olisin tullu niin hyvälle tuulelle,mut mitään surunaamoja nyt vikana haluisin mulle piirrettävän.No tyhmä olin kun menin uhraan rakkaan laukkuni tuukan töhrittäväks. :P

ilman tota tuukan myrtsii käytöstä mulle päivä oli täydellinen!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

No höh :-/. Niin no ainkin nuihin joihinki julisteihinhan Tuukka on piirtäny sellasia surunaamoja .. Mutta eipä olis mukavaa sellasta saada laukkuun..
Jalkalamppu ;D ;D no siitä olis kyllä tullu hyvälle tuulelle ;D ;D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Onhan tuo aika surullista, kun toinen tulee ilosesti pyytää piirtämään laukuun jotain, niin tekee vaan sellasen surunaaman. Mutta ei sille sitten mitään mahda, jos tykkää tehä sellasii. ;)
Millanen on jalkalamppu?

emmi

jouhu, jalkalamppu on sellanen et sen lampun alla on sellanen "jalka" eli yleensä pitkä varsi ja sit sen lampun päällä on luonnollisesti "hattu"  :D
oi voi, olipas kyllä tosi slkeesti selitetty, mutta toivottavasti nyt sait ees jonkun käsityksen :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

Lainaavoidaan muuten sanoa (jos tosta festarista nyt perinne tulee) et oltiin histrorian ensimmäiset Wanaja festivalille sisään päässeet 8)
Jep, tarkemmin sanottuna minä olin aivan ensimmäinen joka sinne hyppi  ;D (mahtava tunne! ;D)

jouhu

Lainaajouhu, jalkalamppu on sellanen et sen lampun alla on sellanen "jalka" eli yleensä pitkä varsi ja sit sen lampun päällä on luonnollisesti "hattu"  :D
oi voi, olipas kyllä tosi slkeesti selitetty, mutta toivottavasti nyt sait ees jonkun käsityksen :)

Mitenkäs mie en älynny? ::) Tais olla tuona päivänä vähän mutaa päässä. ;) Mie aattelin jotenkin, että on sellanen jalka...Ihan ihimisen jalka siinä jotenkin oudosti lamppu.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.