Gloriassa 9.Joulukuuta

Aloittaja hendu, marraskuu 26, 2004, 05:15:58

« edellinen - seuraava »

hendu

LainaaPakkahuoneella. On taas tämä YAD:in järjestämä juttu.  ;)

Nyt kerrot heti tarkemmin?? Pääseks mää sinne ;)??
Temosen pomppubasso

jouhu

*räy* blind_eye, olen kateellinen. Taas kerran...

blind_eye

Lainaa

Nyt kerrot heti tarkemmin?? Pääseks mää sinne ;)??
No siis varmaan www.yad.fi sivulta löytyy tietoo enemmän.. en kyl varmaks sano. mut siis joo, siä on ainaki uniklubin jussi, sit toni, raymond (bomfunk mc's), timo rautiainen.. en nyt muista ketä muita, voin laittaa vaik huomen muut esiintyjät :)
eli siis se on 6.2, alkaa klo 18 ja liput 8e.

Miks et pääsis? :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hendu

No kun aattelin vaan, et se on joku priva tai jotain! ;D Mut hyvä näin, kiitoksia!
Temosen pomppubasso

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha

Siellä sitten oltiin. Wirtanen laulo oikein kivasti (revin tästä huumoria vielä pitkään...) ja mitäs siitä nyt voisi sanoa, meinasi hermot mennä näihin seiska luokkalaisiin tyttösiin, ihanaa huomata että on niiden kanssa jotain yhteistä... Lahjottiin Tupla Weetä sitten paidalla ja se pusutteli meitä kaikkia ja kehu punkun hanskoja jne. Kitkerät neitsyet oli pelottavia, hyvin pelottavia...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Kalkkunaa lavalla tosiaan Wirtis ;D Noi kitkerät Neitsyet siis..Mutta oli hyvä että menin.Toni veti teknisten ongelmien (?) takia kaksi kertaa yhden joululaulun jota en paljasta jos halutte kattoo sit telkusta..Oltiin siinä Melki eturivissä keskellä lavan reunalla ja mä heilutin sellasta ankeeta pahvin palasta mihin oli nopeesti kyhätty "Hyvää Joulua Tonille t.Lantapäät" ja kappaleensa esityksen jälkeen Toni pyysi että saako hän ottaa mun pahvin mukaansa ja tottakai annoin ja Toni siinä jotain kumarteli mulle lavalla..Olin jo kauhuiisani kun tajusin et sitä kuvataan koko ajan ja nyt mun shokki-ilmeet voi näkyy telkkarissa kun Toni pyysi multa sitä, mut onneks Toni joutukin vetään sen biisin uudestaan, joten meidän "Joulukorttia" tuskiin tulee telkkarissa näkymään.

Ja mikä kruunasi tietysti kaiken oli kun saimme puhuttua järjestysmiehet ympäri ja saimme Tonin morjenstaa meitä.Siinä sitte kuvia ja nimmareita ja Wirtabiuha, hande ja Lerppa (<-joka kyl ei ollu paikalla) anto joululahjansa Tonille ja mä joulukortin ja siitä hyvästä saatiin ne pusut (meitsi ei pese poskeaan ainakaan viikkoon! ;D) . Toni oli niin ihanalla tuulella että!Nyt kyllä jaksaa taas oottaa kevättä, ja tulevan albumin biiseistäkin on kuulemma jo yheksän narulla :)

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Näkisittepä nyt miten vihreä olen kateudesta, niin järkyttyisitte... ;D
Mutta, kun olitte tehny sellasen lantapää terkut menee Tonille, niin samallahan siinä miultakin tuli.... ;)

[tuuli]

te ootte ku saksalaiset mäkihyppy fanit... :D

no ei, harmittaa kun en päässyt sinne, JA joku ei suostunut menemään puolestani...*mulkoilee hendua vihaisesti*
allekirjoittanut

emmi

voi vitsi, oon ihan sika kade.
Oon huomannut että mä tuun ihan tosissaan kauheen helposti kateelliseks tollasista asioista...

:)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Blaah, ei kannata, ei ollu mitenkään kovin hekumallista, kun ei edes Tuukka ja Sipe ollu paikalla.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Oli se! Ainakin mulle kun en oo tolla lailla nähny Wirtasta aiemmin kuin kerran.Tuukkaa ja Sipee sen sijaan paljon useimmin.

Mut hei ei kannata olla kade! koska mä tiedän että teiänkin kohalle tulee olemaan vielä paljon tollasii tilaisuuksia ja sitten mä oon taas harmissani kun missasin.Eikä Lantapää ry oo sellanen missä fanit kilpailis et paras on se kuka on saanu osakseen eniten idoliemme huomiota. :P

Nyt on vaan niin ihkuli olo ja sitä on purkaa jonnekin kun mun päiväkirjakin on loppu ja huomen meen vast ostaa uuden :)

Maikki.

LainaaKalkkunaa lavalla tosiaan Wirtis ;D Noi kitkerät Neitsyet siis..Mutta oli hyvä että menin.Toni veti teknisten ongelmien (?) takia kaksi kertaa yhden joululaulun jota en paljasta jos halutte kattoo sit telkusta..Oltiin siinä Melki eturivissä keskellä lavan reunalla ja mä heilutin sellasta ankeeta pahvin palasta mihin oli nopeesti kyhätty "Hyvää Joulua Tonille t.Lantapäät" ja kappaleensa esityksen jälkeen Toni pyysi että saako hän ottaa mun pahvin mukaansa ja tottakai annoin ja Toni siinä jotain kumarteli mulle lavalla..Olin jo kauhuiisani kun tajusin et sitä kuvataan koko ajan ja nyt mun shokki-ilmeet voi näkyy telkkarissa kun Toni pyysi multa sitä, mut onneks Toni joutukin vetään sen biisin uudestaan, joten meidän "Joulukorttia" tuskiin tulee telkkarissa näkymään.

Ja mikä kruunasi tietysti kaiken oli kun saimme puhuttua järjestysmiehet ympäri ja saimme Tonin morjenstaa meitä.Siinä sitte kuvia ja nimmareita ja Wirtabiuha, hande ja Lerppa (<-joka kyl ei ollu paikalla) anto joululahjansa Tonille ja mä joulukortin ja siitä hyvästä saatiin ne pusut (meitsi ei pese poskeaan ainakaan viikkoon! ;D) . Toni oli niin ihanalla tuulella että!Nyt kyllä jaksaa taas oottaa kevättä, ja tulevan albumin biiseistäkin on kuulemma jo yheksän narulla :)

No teillon ollu kivaa :) :D . kohtapa se tulee onneks telkustakin :) ..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Miekin oon huomannu, että tuun kauheen helposti kateelliseks tuollasista pikku jutuista, niinkuin nyt tämä esim. Vaikka tiedänkin, että samantapasii juttuja saattaa kyllä sattuu minunkin kohdalle. Ainakin toivon... ja toivossa on hyvä elää. :) En toki, ainakaan tietoisesti, halua kilpailla siitä kuka on saanut huomiota eniten ihailun kohteeltaan. Mutta kun en ole saanut minkäänlaista kontaktia kehenkään, niin nyt ketuttaa kun muut on saanut oikein suukot ja kaikki. Oikein mukava on muuten lukee teidän kokemuksistanne tuolta! :D

punainen

no mä tuun kadeksi silloin,tai en tiedä voiko sitä nyt kateudeks sanoa, mut kuitenkin, jos vaikka joku Apulannasta piittaamaton tuttu  olis päässyt vaikka juttelee ja backstagelle ja vaikka mitä, niin silloin on kyllä tullu sellanen tunne että aivan epäreilua ei tolle ees Apis merkkaa läheskään niin paljon kuin mulle..Mutta toisten fanien ja kevereiden kokemuksia on aina kiva kuunnella :) Ja vaikka toi toissapäiväne oli tosi huippujuttu, multa löytyy myöskokemuksia Apulantaan liittyen joista te olette vain onnellisia että ette oo joutunu niitä kokee...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.