Tampereen pakkahuone 2005

Aloittaja Oyri, tammikuu 01, 2005, 02:33:12

« edellinen - seuraava »

Oyri

Minulla on tiedossa luotettavalta taholta, että Toni Wirtanen esiintyy helmikuussa pakkahuoneella.
Nyt haluan vain kysyä että ketkä on sinne menossa, ja mitä teidätte asiasta. Mä en oo varma IHAN tarkasta päivämäärästä, mutta takuulla helmikuussa!!!!

[tuuli]

hmm... mielenkiintoista.. hei jos saat sen päivämäärän tietoon niin ole kiltti ja laita tänne.  :)
allekirjoittanut

jouhu

Mitäs Toni siellä yksinään?  

hendu

Tästä on ollu jo pitkään puhetta! Eli toni on siellä YADin huumeiden vastaisessa tapahtumassa lauleskelemassa! 6.2.2005! Lisää infoo www.yad.fi
 :D
Temosen pomppubasso

mustapiste

ROCK AGAINST DRUGS, Tampere
Rock Against Drugs jytisee jo kolmatta kertaa Tampereen Tullikamarin Pakkahuoneella. Konsertin esiintyjät ovat nyt varmistuneet. Stagelle nousevat TikTak, Indica, Toni Wirtanen (Apulanta), Anssi Kela, Timo Rautiainen, Jussi (Uniklubi), Nisse Nordling, Tommi Läntinen ja Irina.Tapahtuman lipputulot käytetään YAD:n toiminnan tukemiseen. Kaikki konsertin esiintyjät ovat mukana menossa hyväntekeväisyysmeiningillä. Rock Against Drugs on ikärajaton ja päihteetön, liput YAD:n jäsenkortilla 5 euroa, muutoin 8 euroa. Lisätietoa keskustoimistolta ja näiltä nettisivuilta tapahtuman lähestyessä. [http://www.yad.fi]
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

jouhu

Öyh... Mitenköhän mie en ole kuullu mitään.  :oNo, ei kai sillä väliä, kun en kuitenkaan pääse paikalle. Kuvataanko se?

[tuuli]

jaa.. en mä kyl sit varmaan ole menossa kun siel on vaan toni. ei noi jussit ja indicat kiinnosta!
allekirjoittanut

adalmiina

olis ihan kiva päästä,mut ei taida olla rahaa... :( ??? siis eihän se lippu kallis oo,mut matkaki maksaa...

mustapiste

Niinpä niin kun matkatkin tuppaa maksamaan... :ppp
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

blind_eye

Mie oon menossa, mie oon menossa! :P

Oon jo kahtena vuonna käyny tuollaisessa ja molempina kertoina Toni on ollut esiintymässä siellä :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

no olikos siellä kivaa? se kun on mennyt jo?
allekirjoittanut

hendu

niin. miksei kukaan oo kirjottanu mitään!?
Temosen pomppubasso

blind_eye

Oij.. Tuolla oli mahtavaa<3
Tonin biisejä en muista, paitsi sen yhden jonka Toni lauloi Irinan kanssa.. Nothing else matters. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.