JKL 20.11.- 03

Aloittaja vastaus_kaikkeen, marraskuu 18, 2003, 10:38:21

« edellinen - seuraava »

vastaus_kaikkeen

Onko kukaan tulossa tän viikon torstaina kattomaan apulantaa tänne JiiKooÄllään, ja tuonne Lutakkoon? siis muitaki ko mä ja muutama mun hullu kaveri...

Wirtabiuha

Mä yritin sinnekin päästä mutta ei mulla ole taas paikkaa minne mennä sen jälkeen... Eikä miten tulla...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Keroppa sitten miten keikka meni?  :)

vastaus_kaikkeen

jea.. täytyy kertoo... ja kamera on otettava mukaan, että voi napsia kuvia sieltä.. ja ehkä jopa nettiinkin niitä voisina laittaa... HUOMENNA!! ;D

jouhu

Joo, joo, jooo....  ;D Laita nettiin, että mäkin pääsen nauttiman jollain tapaa apiksen keikka elämään!  ;)
Jännittää varmaan ihan sairaasti? Vai meetkö ihan rauhallisin mielin keikalle? Kiusaan sua vielä niillä terkuilla...njäh, njäh... Muistaisit sanoo... ::) Tai laita otsaan lappu jossa lukee: "halauksia jouhulta!!" Niin ei tartteis sitten muistaa sanoo mitään.. ;D Eikö ookki loisto idea? No, ehkei kuitenkaan...
Näin viime yönä apiksesta yhtä jännää unta...  ;) (sanokaa jos haluutten tietää enemmän...)

vastaus_kaikkeen

Kyllä mä ihan rauhallisin mielin mä tonne keikalle meen.. oon mä nähny Apiksen livenä jo vähän yli 20 kertaa, mutta silti se on aina vain niin hienoa päästä niiden keikalle.. hmmm... vielä kerranki ko piinaat mua niil terkuilla nii voi jäädä sanomatta ja laput väsäämättä ;) no ei vaan... enää noin 9 tuntia keikkaan...

jouhu

Aika monella oot ollu! :o
Onnitteluni! Mä olen ollut vaan kerran... :-[ Ilosaaressa...

Pidä sitten kunnon metelii siellä.  ;)

kki87

juu mä olen tulossa 3 mun kaverin kanssa. EKA apulannan keikka, janskää vähäsen. 1½ tuntia vielä en jaksa odottaa..

vastaus_kaikkeen

Kiitos poijjaaat!! olihan loistavan, mahtavan, upean, ihana keikka!!! fiilis oli kyllä katossa eilen.. ja ahhh.. sanat ei kyllä nyt riitä kuvaamaan tunnelmia eilisestä... Ja sekin vielä että ne soitti Ihmemaan, joka on yk´si suurimmista suosikeistani, niin se kruunasi kaiken... vielä kerran KIIIITOS Toni, Sipe ja Tuukka... ja kuvia on luvassa nettiin tuossa koha kamu saa ne laitettua, eli malttia.. kuvia tulee kyllä :)

Vilkku


Ohoh, vai tuli se Ihmemaa. Onko sitä muualla vedetty kuin Nosturissa ja nyt tuolla ? Sais mun puolesta tulla myös ens viikolla Tavastialla ;)
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Kerrohan sitten se osote, niin päästään kattelee!  ;)

yzeR

Lainaa
Ohoh, vai tuli se Ihmemaa. Onko sitä muualla vedetty kuin Nosturissa ja nyt tuolla ? Sais mun puolesta tulla myös ens viikolla Tavastialla ;)

Alavudella ainakin soitettiin Ihmemaa.
Lutakossa ilmeisesti soitettiin Tulva ensimmäistä kertaa

Vilkku


Ai prkl, tahtoisin sen kuulla livenä. Täytyy tosiaan toivoa että vetäisivät ens viikolla Tavastialla kans jotain spesiaalia.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Tämä on taas se yksi kerta kun tahtois olla jo 18....  :-/ Tavastia.. snif..  :'(   *tahtoo*
Aikookohan ne millon seuraavaksi kierrellä, toivottavasti kuitenkin ennen kesää vielä pikkulavoilla, meininki on kuitenkin aina niin eri kuin festareilla...  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

tahtoo al:n keikalle, mutta kun ei pääse :'(
*sniif*
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.