JKL 20.11.- 03

Aloittaja vastaus_kaikkeen, marraskuu 18, 2003, 10:38:21

« edellinen - seuraava »

jouhu

Miikin tahtoisi, mutta ovat aina, niin kovin kaukana täältä... :'( Varmaan välttelevät... :(

Unenkansalainen

no niin, odotus palkitaan :D täällää on 90 kuvaa otettu digikameralla, olkaapa hyvät. kuvissa näkyy lähinnä Tonia, mutta ei voi mitään koska (hyvää)paikkaa en siinä viitsinyt vaihtaa ja menettää sitä sitten.
Vastaus_kaikkeen täällä niitä jo mainostikin että tulossa on :D

---> www.karpo.tk <---

Unenkansalainen

juu ja Tulvan ne siellä veti, yllätti aika paljon :D
jäi vaan harmittamaan kun ei AL:n parasta biisiä, unenkansaa kuultu :( onko sitä muualla soitettu tän kiertueen aikana?

jouhu

On se varmaan, mutta... en oo varma...

Hienoja kuvia ootte kyllä ottanu!

Vilkku*

En oo ainakaan minä kuullu että olis Unenkansaa missään vedetty. Harmi tosiaan, se olis ihan kiva kuulla.

Vilkku

Lainaa

Alavudella ainakin soitettiin Ihmemaa.
Lutakossa ilmeisesti soitettiin Tulva ensimmäistä kertaa

Miltä kuulosti muuten Tulva livenä ? Ihmemaa tuli taas Tavastialla :)
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Vilkku, millasta meininkiä oli Tavalla?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

No kyllä oli meininkiä, loistava keikka ! Aika lailla sama setti mikä on nyt muutenkin ollut, 0010:kin tuli ihan kokonaan. Ilonaa ei laisinkaan siinä Piiskaan alussa, mutta enpä kyllä osaa sen kummemmin Ilonaa ikävöidä. Jäi todella hyvät fiilikset kyllä.

Tosin sain yllättävän paljon kyynerpäästä :P Takaraivossa on kuhmu, samoin vasemmassa kyljessä. Poskeen osu kanssa tosi kovaa mutta siihen ei onneksi jälkeä jäänyt. Mutta vahinkojahan nuo, huonoa tuuria kun satuin aina just jonkun käden tielle. Kyllä mä varmaan itsekin muutaman varpaat rusensin ;)
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Niin, ainahan niitä ruhjeita ja muita meinaa keikoilla tulla. Mutta pääasia, että oli mukavaa :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Unenkansalainen

Tulva kuulost aikalailla samanlaiselta kuin levyllä, ei mitään suurempaa eroa, ainakaan en kauheasti kyllä muista mitään siitä :/
ihmettelin kyllä miten se vasta ekaa kertaa soitettiin, kuulosti kuin se olisi ennenkin soitettu, sen verran hyvin veti :)
rokkaava ainakin oli jos ei muuta! muttä kyllä ihmemaa iski enemmän ;)

Silti_Onnellinen

se on rautaa kun joskus ottaa turpaan.
mitä kovempi käsiryysy, sen parempi keikka.
Ihmemaa on kyllä jotain sanoinkuvaamattoman mahtavaa.
Harmi kun en muualle päässyt kuin Nosturiin... kesällä taas!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KiiRa

Olin kyllä tuolla keikalla aikoinaan  :)

[tuuli]

sipe ( / toni? ) kyseli levy-yhtiön foorumissa toivebiisejä keikoille, ja kyllä siellä aika moni huudatti sitä ihmemaata. ei ihme että soittivat! toivottavasti soittavat pakkahuoneellaki!
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.