Kolme

Aloittaja virtahepo, marraskuu 02, 2003, 10:19:38

« edellinen - seuraava »

virtahepo

Noh,tää ei nyt suoraan liity julkasuihin..Mut mä haluun tietää et etooko teitä se Kolmen sisäkannessa oleva avattu kala?
Mun mielestä se on aika kovis.

Vilkku


Minusta se on lähinnä rivo.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

mä en oo siihen ees erityisemmin kiinnittäny huomiota, mut kaipa se vähän etoo... *lähtee etsimään "kolmostaan" ja kurkistamaan kansien sisään*..juu´u, niinpä...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

virtahepo

Te näette sen rivosti.. Te pervot!

Vilkku


Ehkä se sitten jotain kertoo minun ajatusteni kulusta.. :P
[ -You should see my scars- ]

Vilkku


Olis muuten ihan jännä kuulla mitä sillä kuvalla oikeastaan on haettu. Että onko se laitettu siihen piilopervoilumielessä mutta sitä ei tietenkään tunnusteta vai onko se juuri testi ihmisille, kai se kertoo jotain itsestä jos siitä ensimmäisenä tulee mieleen jotain irstasta..
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Eikös ne Kolmen kannet ollutkin Tuukan tekemät? :)
Että sellanen "kalamies" ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

mulla oli kyseinen levy viime vuonna koulussa ja pojat katteli kansia ja niillä otuntu olevan hauskaa SEN kuvan kanssa.. ;D
aika rivo minustakin. :D

Wirtabiuha

On se mustakin rivo...  :D Mullakin oli se jossain vaiheessa koulussa ja ihmisillä oli hauskaa... No toisaalta ne nyt saa taru sormusten herran uudemmista kansistakin... kirkkoveneen mieleen... Että näin!  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Kalat on kivoja..ja onhan se kuva aika *köhisee* hieno.. ;)


Wirtabiuha

Onhan se  ;D ;) :)  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

No, joo onhan se aika...aika kakspiippunen kuva, mutta... Mulle tuli ekaks mieleen, että mikä ihme kuva siinä oikein on! Mä luulin sitä kuvaa ekaks ihan eri jutuks...Tajuatte kai...
Mutta älysin ,että sehän on avattu kala! *välähdys* Mulla on kyllä toisaalta traumoja avatuista kaloista.. :'( Seiskalla piti avate kala ja tuo kuva tulee ikuisesti muistuttamaan mua siitä! *huutoa*

rautalintu

#14

Ai, must se kalan avaaminen oli yläasteella parasta koko biologiassa! Se oli kivaa. Kalastaminenkin on kivaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.